Hembesök?
Hej!
Jag tänkte höra om det finns någon i Göteborgstrakten som kan tänka sig att låta mig träffa deras illrar. Jag har varit illersugen i många år men har bott hemma. Nu känns det aktuellt igen, så småningom i alla fall, men det vore toppen att faktiskt få träffa en iller innan. Man kan ju trots allt läsa hur mycket information och hemsidor som helst och se hur mycket bilder man vill, men "äkta varan" kan visa sig vara någonting helt annat. Sedan är jag nyfiken vad gäller lukt osv. Många säger att illrar luktar mycket (illa) medan en del säger att de inte luktar nämnvärt alls.
Yada yada, hur som helst, finns det någon i staden som har lust att få lite besök? Hembakade kakor utlovas till kaffet, haha.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Ooo, för en kaka eller två så får du komma hit. 
Bor i Alingsås och har fn 5 illrar att klämma och känna på.
Sara
Har du möjligheter att åka en bit så finns jag och gänget strax utanför Skövde. Men jag hoppas att någon närmare svarar 
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#1 Du får tre om du vill! ;D Fem illrar att klämma på låter utmärkt, har du en hane också? Jag ska kika på möjligheterna att ta sig till Alingsås, det går ju ganska fort. Jag jobbar alltid torsdag-lördag, övriga dagar kan jag anpassa en aning. Finns det någon dag som passar dig bättre än en annan?
#2 Vad rart! Men Skövde tar en bit att ta sig till, speciellt om man åker kollektivt. Tack så jättemycket ändå!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag har tre hanar hemma och två honor. Två av hanarna är i akuthem här och väntar på hem. Däremot är alla kastrerade så jag har ingen okastrerad du kan sniffa på.
Pendeltåget går från Gbg till Alingsås och tar 38 minuter, eller ja, det ska ta 38 minuter.
Tisdagen den 2 mars skulle passa mig om du kan, då ska jag vara hemma hela dagen.
Sara
Åh, perfekt! Jag är nämligen mest sugen på en hane så småningom, och kommer att kastrera oavsett så det går lika bra att sniffa på en sådan 
Jag PM:ar dig ang tisdag!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg