Snö inne...
…tja.. kan man nånsin få nog av snö? Är så trött på snön ute att jag bara kände att jag var tvungen att se om jag ogillade snön lika mycket om jag fick uppleva den inomhus…
eller så har jag helt enkelt barn som avskyr att gå ut överhuvudtaget, men en matte som ändå vill ha lite snöbilder på dem :P Märkligt hur de älskar att vara ute i utegården, och älskar att leka i snön där.. men snö på något annat ställe är INTE ok.
Några av gänget som var inne och vakna fick iaf ställa upp på mattes dumma förslag.
Adria
Jag provade med snö i badkaret för att se om det var mer uppskattat. Icke. 
#7 var jättefin! Ser så näpen ut :>
Aylen
tilläggas bör att jag tog 277 bilder bara för att upptäcka att blixten var felinställd… så alla blev så överexponerade att det bara var att kasta, sen var barnens tålamod på bristningsgränsen och alla hotar just nu med att flytta om de ens ser röken av en kamera på ett bra tag

Superfina bilder Sara!
Hälsningar Malin
#13 dryg pottorna hälsar att dem vet :P
#14 tackar!
Lite mera bildspam.. denna gång med riktigt snö utomhus :P
och sist men inte minst… ehh… tror det finns en MJ därunder..

*asg* tror att det bara är illermänniskor som är tokiga nog att ta in snön till pälsarna :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så himla fina bilder :)

#18 haha alltså.. ehm… det ser ut som en säl i luva med pälskant… på något vänster där

Jag är totalt kär i #17. Så vacker!!

Väldigt vackra bilder :o)
Nyfiken fråga…vad mutar man dem med för att de ska sitta så stilla o fint?
Valium? ;o)
Sist tog jag över 150 bilder o kanske…20 blev rätt oki haha

#23 Det är väl så man gör när man har iller? 20 av 150 är rätt bra resultat=P Hur gjorde man innan digitalkameran??
haha, jag tog in en låda snö i natt. och det tog sin lilla tid innan de förstod att man minsann kunde krypa ner i lådan och gräva!
#23 tackar! hahaha de här var de enda bilderna som blev något att ha utav ca 500 stycken ;) så kommer du på vad man mutar med.. hojta till :P