Kontaktperson
Hej, jag söker en van iller ägare som skulle kunna tänka sig vara kontaktperson om något skulle hände med min Iller Kato medans jag är borta.
Jag kommer att vara borta mellan den 24:e Februari och 6:e Mars och kommer ej att kunna nås, varav jag söker en kontaktperson till mina illervakter (nödnummer som dom kan ringa om det skulle hända något och om dom behöver ställa frågor och dyl).
Oj, det var inget litet ansvar det. Men de får gärna ringa mig om de vill.
Sara

Vart kommer illern att bo medans du är borta? Kan ju kanske vara bra att ha en i samma stad texempel om det behövs akut hjälp med något mer än samtal över telefonen. =) vara ett tips.
En smart tanke! Har lite liknande arrangemang själv inför kommande resa. En stor trygghet för mig!
Paulina
Ni kan kontakta mig om ni vill :) Jag har lite erfarenhet av illrar i allmänhet, sjukdomar och stopp i tarmen ;)
Är ni intresserade så pma!
En superbra idé! Trots att jag litar stort på både min pojkvän och mina föräldrar så ser jag till att de har numret till min vän Hanna ifall jag inte skulle kunna nås och dom behöver akut hjälp. Superbra försäkring :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Du kan skicka pm till mig oxå om du vill, de jag inte kan svara på överlåter jag till en som jag vet kan det.
#2 jo det är ju det bästa, dock är det inte så illertätt här uppe i norr och jag känner dock ingen som bor i Skellefteå och har iller för tillfället.
Han kommer att vara kvar hemma hos mig och ha daglig tillsyn med aktivering.
Tack alla som vill ställa upp, tyvär kan jag inte ta er alla, men uppskatar att ni vill ställa upp.