Krulliga morrhår
Illrar kan vara bra dumma alltså, Kentucky lyckades ta sig upp på TV bordet å bestämde sig för att sniffa på ljusen *suck* Vilket reulterade i snäppet kortare å afrokrulliga morrhår :P Iaf de små på undersidan :P
Det har hänt mig också, man hinner inte med dom när dom hoppar upp. Speciellt inte som mina alltid hoppar upp i motsatt sida som jag sitter i, och då jag inte är så snabb längre, så blir resultatet krulliga eller helt avbrända morrisar.
samma sak hände pegasus o fy sjutton vad det osar av brända morrhår. numer är det väääldigt sällan ljus tända på bordet- även att man tror att man har stenkoll så lyckas dom ju..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ljus är farligt. Och så otroligt lockande av någon anledning. Både barn och djur dras till dem som malar. Farligt men lite trist då levande ljus är så vackert. Och ja, lite lockande och rogivande att titta på. Ooups, fler än barn och djur som tycker det tydligen. Fast vi vuxna inte kör dit näsan i alla fall ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Inte bara illrar, min katt glödde bra nog i svansen i somras. Lite dum eller jättedum kan man nog säga , bränd katt luktade inte gott kan jag säga :-D

Aiia har gjort samma sak, i ett sånt där aroma-ljus.. haha.. stackars lilla vän, men så klantigt :P

på bilden ovan kan se spår efter hans senaste äventyr :)
# 6 Gud va fin han var, man blir lite sugen ibland. Men det går fort över, Åsa vet varför :-D Om min dotter fick bestämma skulle hon nog ta alla era illrisar ;-)
Just ljus har vi inte råkat ur för men min mammas kakelugnar har bränt bort ett par morrhår då o då hehe. Hon brukar öppna luckan när det brunnit färdigt och ibland kan det vara lite glöd kvar och då har grabbarna såklart varit där med trynet *suck* nu har det dock inte hänt på länge :)

#8: haha, jaja jag kan nog hjälpa dotter din att få sig en liten päls jag. Vet ju att den skulle bli väl omhändertagen.
Jag kan komma med nikita i morgon om hon vill. Passar det? Ska i alla fall in till Gävle då. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha, det där känner jag såå igen :P
Haha du är inte klok….den lilla bitchen kommer då rakt inte in här i gävle. Kan riktigt se hur hornen växer ut på henne. Så Emma får då vänta tills hon flyttar hemifrån. men du är då så välkommen.