Bilder :)
Ja här kommer det lite blandade bilder.
Vi har tydligen fått två tvillingar här hemma. Dom har samma rörelser och ser likadana ut. Hahaha. Måste erkänna att vissa bilder har det vart svårt att se vem det är av dom på. Och jag vet att några vet vilka jag menar. Systrarna B så klart. Hihi.
Systrarna B är först ut.
#0: Gud vad dom är lika :) Båda är söta som socker!
#4 Ja när t o m manne och jag har svårt att se skillnaden hihi.

KAN SIDANSVARIGE FÖRBJUDA SOFIE ATT LÄGGA UPP SÅDANA HÄR BILDER??
*muttrar något om att minst en ska med hem till Nettan i helgen*
#33 Hahaha :)
#33 som Medarbetare har jag redan förrsökt! sitter själv å dregglar halvt ihjäl mig varje gång! mums!

Kola är ju så gullig.
Bilden under inlägg #29 på Bianca är ju helt underbar :P
golf.ifokus.se

Åh vilka härliga bilder Sofie, verkligen supergulliga illrar du har allihopa =)
åååh blr helt salig här borta! Lite kul, träffade min mamma idag och det första hon säger är att hon har sett sofiemannes bilder här! så hon frågade lite hur många ni hade osv och konstaterade snabbt att hon vill ha en betty eller bianca…..så nu går töserna absolut inte säkra ;)
Tack allihopa :)
#38 Det ligger i er släkt att vilja ha Betty och Bianca hihi. Vad roligt att hon tyckte om dom :)
hennes första kommentar var att de såg ut som jajja! ;) yup…så nu e vi 2 som dregglar efter dem..men jag kan fortfarande inte komma över chocken av hur lika dem är….lite jobbigt eftersom bianca står högst å listan----knivigt att få rätt med sig hem…fast betty skulle jag inte klaga på heller! mums!
Jag ska nog tjuva med mig örjan hem i helgen, när han ligger i sängen under täcket ser han ju bara för underbar ut!! Fast det vet du väl redan Sofie ;)
Hihi ja det gör dom ju. Dom är väldigt lika henne. Hahaha jag hade det lite klurigt över några av bilderna, vem av dom är det liksom. Men dom är otroligt lika. Du får känna på magarna :)
#41 Hihi ja visst är han go på dom bilderna. Men inte får du tjuva hem min lilla gubbe. Vem ska då hålla koll på alla fem "systrar" och vilken mage ska jag gosa med? Hihi
hej jag hetter linus jag har värdens bästa hund
Vilka fina bilder!
#45 Tackar :)

åh dom ä ju lika som socker.. nej vänta nu ;)