Ferret Complete
Ja nu eftersom att det inte verkar gå att få tag i Ferret Complete i Sverige så har jag lovat att jag kan ta med mig säckar till Yran åt den som vill ha.
Men för att det ska gå så måste pengar skickas i ett kuvert till mig. Blir annars över 200kr i överföringsavgift för er..
Och när jag fått alla pengar av alla som ska ha så beställer jag allt och tar det med mig dit upp sen.
(Skriver ut exakta priser och sista datum bara jag fått tag på hon som säljer, hon skulle ringa upp under dagen)

Jag är intresserad av antingen en 7.5 kg säck eller en 15 kg. Vilket beror på hållbarighetsdatum egentligen..
Är det någon som ska till Yran från Göteborg som skulle kunna ta med sig min påse ner hit så säg gärna till mig!
Du är toppen eM!

Går det att lösa så har du nog en säck bokad här också

Jag gör allt för illrarna :)
Torrfoder håller nog ganska länge iom att det är torrvara.

hej vad kostar det i evro en 15 kg säck
vi vill gärna ha en säck :)

A-C: Nåt på 50€ kommer inte ihåg exakt sen jag beställde. Dom skulle ringa om pris.

okej vad bra då blir det c:a 458.35 .sv kr men du kan höra av dig när du vet priset för jag kan väll sända evro till dig .
jag är också intresserad av en 15kilos säck… bor dock i alingsås, göteborgstrakten.. ska någon åt det här hållet efter Yran?

vi bor ju i borås så det ska nog lösa sig ,
vi ska till yran

För tillfället har jag FC hemma, men skulle det finnas möjlighet att kanske köpa lite längre fram?
"9 ok skulle du kunna ta emd ens tor säck åt mej då?
jag beställer en stor säck.. vilken adress ska pengarna skickas till?

A-C: Jag blir bara glad om jag får pengarna i Euro.
illeripilleri: Det ska nog gå bra. Bara det finns möjlighet att få maten till dig.
Kitty: Ta det lugnt! Ni ska få veta exakt hur mycket ni behöver skicka först :)
Jag ska ringa dit i morgon på nytt eftersom dom inte ringde upp idag.
Det låter helt klart intressant med FC då jag vill att mina illrar ska ha både Vitalin och FC.
Om inte annat så får man ta sig en tripp över till dig -eM- och så handla på sig lite FC. =)))
Men jag är helt klart intresserad av FC. Vet ej om ja behöver 7,5kg eller 15kg. Kanske man kan dela med någon???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vi har möjlighet att åka till Åland då och då och handla på oss några säckar. För sen åker vi ju också på dom flesta träffar, så är det lite lättare med leverans. Skulle det va nått intresse av det?

Där ser ni, gud vad vi illermänniskor är hjälpsamma egentligen :)
Helt klart av intresse sofie. =))) Eller så får vi ta oss en tripp till åland och våldgästa -eM- =)) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tror att Wilmas Hund & Katt butik kommer att bli överlyckliga nu, kanske jag ska be dom döpa om sig till Wilmas Hund, Katt & Iller butik :D

Har vi haft 15kg överhuvudtaget i Sverige? Det låter himla billigt. Sista säcken på 7.5kg köpte jag för 419kr.

Gud vad dyrt, så mycket har jag aldrig betalat för Ferret Complete.

Vi hade 20 kg säckar för 995 kr.