Illervalp säljes
Hejsan, skriver den här annonsen på min kompis begäran.
Nu har min kompis fattat ett väldigt jobbigt beslut om att omplacera sin albinohona Sessan som är 8månader.
Sessan kommer utanför boden från en tjej som hade två illrar som så kallade tjuvparade sig. hennes mamma kommer ifrån norge och hennes pappa från ungern så hon har inget svenskt blod i sig.
Hon är en väldigt snäll och go tjej men är osäker i början,Det är en tjej som man måste skynda långsamt.Hon kan ge något tjuv nyp för att testa.
Denna tjej omplaceras för att min kompis två andra illerhonor inte går ihop med henne då dom är äldre och inte vill acceptera henne utan istället vill dom ha ihjäl henne.
Just nu bor hon i ett kök på ca 6kvm,Hon flyttar gärna till någon som redan har iller men det går lika bra att flytta till någon som kan ge henne mycket kärlek.
Sessan är inte vaccinerad eller kastrerad!!!
Det medföljer lite grejer om så önskas.
Toalådor,matskål,vattenskål,klosax,filt,leksaker,lite mat (orijen)
Pris:800kr men går att diskuteras
Även körning går att fixas om så önskas mot bensin pengar
Är du intresserad av henne Pm:a mig eller mejla via annonsen.
På bilden är det Sessan och mercedez!! Hade vi inte redan haft 3st hade jag gärna tagit Sessan
Så söt , hoppas hon snart finner sig ett nytt hem.
Det hoppas jag med, Vi har haft henne i några dagar hos oss för vi var illervakt, kan säga att denna tjej är jätte gosig och hon älskar verkligen att leka
Hoppas Sessan hittar ett bra hem snarast
Den här iller är akut behov av nytt hem då ägaren har mejla mig angående illern.
#4 Ja hon är verkligen i akut behov av att få ett nytt hem
Har PM:at dig.
Ingegärd//

Du har skrivit att hon är 8 mån här. Men ägarna som skrev annonsen skrev att hon är mellan 6mån-1 år och att de inte visste.
Vilket är rätt?
#7 Enligt vetrinären är hon ca 8månader, Han har skrivit mellan 6månader och 1år för att han inte visste. och hon som hade henne innan visste inte när hon var född men hon sa att hon trode det var någon gång i början av maj.
Jag är väldigt intresserad. Bor i värmland!
Har 3 intresserade just nu, Hoppas på att det blir något.
har hon hittat något hem ännu?
Tråden går att låsas nu, Tjejen har hittat nytt hem nu
Då låser jag.
Sara