Illervakt i Uppsala
Hejsan,
Söker någon som kan tänka sig att ta hand om mina illrar ungefär 14 dagar från fre vecka 9 till ngn gång under vecka 11.
Elsa 10månader och Fjant snart 6 år. De är jättesnälla. Elsa e lite busig men jättelätt att handskas med. Lilltösen är 95%rumsren medan den gamla är lite slarvigare… (Tar sig i lådan 7 av 10 ggr) men har blivit mycket duktigare den senaste tiden.
Bitfria och som skrivet jättesnälla.
Mitt enda krav är bra om du är djurvan. Du kanske är intresserad av Att skaffa iller framöver? :)
Skicka ett meddelande.
Självklart får du ersättning för hjälpen.
Mvh
Martina

Finsn en hel del illerägare i Uppsla så det borde inte vara svårt att hitta hjälp där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Sickan jag har haft hand om pga han inte kunde bo hos sin ägare verkar åka tillbaka till sin ägare igen. Hur de planerade det där vet jag inte.
Men åker han hem igen så har jag halv lght att erbjuda i västerås. Ca 30 kvm. Resten av 71kvm är upptagna av mina egna(3 tjejer).
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Finns det fler i Uppsala helst (har ingen bil så bussavstånd iaf) som kan tänka sig vara illervakt?
#3 Det finns mkt illerägare i stockholm ifall dom är intresserade av att ta hand om dina illrar.
Jag har nyligen flyttat ifrån uppsala till stockholm =/
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.