Ett ljus
För alla illrar som lämnat oss, Elvis, A'lou, Fricken, Chippen, Stitch, Dexter och alla andra.
Era tassar har lämnat djupa avtryck hos era hussar och mattar, vila i frid.
vad fint av dig hanna! tänder ett ljus för alla våra bevingade pälsklingar

Gud så fint Hanna 
Åh, vad fint! Även jag tänder ett ljus för alla de som vandrat bort från sina hussar och mattar.
Paulina
Men vilken underbar tråd Hanna,
Tänder oxå ett Ljus för samtliga som gått vidare..

Far gora det jag med. Av nagon anledning sa har jag saknat Lotta extra mycket idag.. Kanske for att hon aldrig skulle komma pa iden att valta ner alla mina ljusstakar och prydnader ifran toppen av bokhyllan ;)
// Amanda
Kan man inte sätta fast denna tråd ? Tycker den ska vara längst upp så man kan tända ljus för alla som har och kommer gå vidare eller vad tycker ni andra ?
#8 ja de tycker jag med :)

Mitt ljus brinner fortfarande för Elvis och alla hans vänner som nu är tillsammans.
En jätte fin tråd Hanna :)
Här inne kan ni tända ljus tillsammans.. klicka på ett ljus så kan du tända veken..
"11, Så fint, har tänt ett ljus där oxå nu.
Vilken fin tråd. Ett av åtta ljus på väggljusstaken har slocknat, och det är nu dags att blåsa ut övriga ljusen inför läggdags. Men även när ljusen slocknar så lever minnena kvar.
_No way! Yes way!

Vilken fin hemsida! Blev alldeles mjuk i sjalen..
// Amanda

Fint Hanna, ett för Cathy oxa…. saknas
Jag var inne och tände ett ljus för var iller som har gått över till Regnbågsbron, dvs 7 ljus. Synd bara att dom brinner i 48 timmar, dom skulle få brinna för alltid tycker jag. Har förvisso ljus tända varje dag vid deras foto som jag har på en skänk, här står även urnan med Dinos stoff. Dino var min första iller, han var 7-8 år när han dog i ändtarmscancer som inte gick att göra något åt.
Går säkert in flera gånger på denna sidan och tänder fler ljus för dom små pälsklingarna. Tack Hanna för hemsidan

tack för en otroligt fin tråd! var inne på sidan o tände ljus jag med. sitter här o fundulerar stillsamnt för mig själv.

Började gråta när jag såg denna tråd, jag blev så rörd. Jag kan lova att gammel-Fricken tar hand om alla busar i himlen. Stort tack HannaM!
Tänder ett ljus för Melker och Funny.
Sara

Tänder ett ljus för:
Kiara, Bella, Beldin och Nikita. Ni saknas mig allihopa. Och ajg glömmer er aldrig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tänder ett ljus för våran lilla tjej som var tvungen att gå över bron den 8:de februari 2010 alltså 12 dagar sedan
Tänder ett ljus för blizzard!! Min lilla gullegris.
# 17, "lustigt" jag satt och tänkte på mina första illrar när jag läste denna fina tråd. och en av de första hette just dino och var närmare 7 när han omplacerades tillsammans med albin.
så det blir ett ljus år dem med! <3
Tänder tre ljus för mina 3underbara illrar som har gått bort!