Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 356 ggr
hannis
0

FC i Norge?

Jag undrar om det är någon som vet om det finns James Wellbeloved Ferret Complete att köpa smidigt någonstans nu när det inte finns i Sverige? Kanske någon från Norge vet en affär som säljer i Oslo?

Jag behöver detta foder.. gaah!

-eM-
0

Här kan vi köpa! (Åland) Beställde just hem en 15kg säck.

hannis
0

Jaså! i en butik där?

-eM-
0

Jajamensan! Dom brukar ha 7,5kgs påsarna inne men vill man ha 15kg så får man beställa.

trollet85
0

tror de finns FC i norge men de e DYRT!!!! minns inte iktigt men tror de va 600-700 för 7,5kg

-eM-
0

här kostar en säck 7,5 kg ca 316 kr.

sarae
0

#5 va så billigt? Jag flyttar till Åland bums!

trollet85
0

ja me flyttar!!!

sarae
0

hahaha Starta iller kollektiv på Åland kanske?

-eM-
0

Haha, illerparadiset Åland :) Men säljer inte AMHS FC?

TottsiGirl
0

FC går inte att få tag i sverige alls. tror det var någon grossist som slutat ta in det om jag fattat det hela rätt…(rätta mig gärna om jag säger fel)Ledsen

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

-eM-
0

Okej, men den som vill ha FC kan skicka pengar till mig och så kan jag få över dom till Sverige.

Men orkar inte börja skicka så i såfall får det ordnas till en träff eller utställning.

sarae
0

#11 em det hade verkligen varit kanon! ser framför mig hur du blir tvungen att hyra lasbil och lassar den full med 15 kgs säckar hahaha

-eM-
0

Haha, ja det skulle vara det :P
Men jag tycker att vi kollar att AMHS inte säljer först.. Vill inte konkurrera med dom.
Annars så får den som vill beställa till Yran…

sarae
0

#13 vad jag vet så har inte amhs kvar något FC…

hannis
0

Jag skulle väldigt gärna vilja beställa en stor säck! Vore jättebra eM! Jag ska dock inte upp till Yran men om någon från göteborg ska dit kanske jag kan få hjälp med frakten hit. Å vad bra, nu kanske det löser sig för mig! :)

-eM-
0

Okej. Då ska jag starta en tråd om detta.