Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 610 ggr
Magnus-Emma
2010-02-17 18:30
0

Illervalp köpes

Hej. Vi har bestämt oss för Att skaffa iller igen.

Gärna en pastellfärgad hona, men det är inget krav dock. Och helst i trakterna kring Östersund, men inget krav där heller.

Kontakta gärna oss ifall ni vill veta mer om våra tidigare erfarenheter osv…

Aviendha
2010-02-17 18:42
0

Oftast får man själv leta upp den som säljer ett djur och presentera sig med tidigare erfarenheter. Kolla i tråden högst upp med omplaceringar. Tror det kan vara svårt kring Östersund, få som har iller därikring, iaf som är till salu.

KerstinL
2010-02-17 21:32
0

Vi finns i Sthlm så det är ju en bit.. Vi planerar att para våran Shanti med en pastellhane och då finns det en chans (om än liten) att det blir pasteller i kullen.. ; ) Hör gärna av dig framöver om du är intresserad.

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Bogey
2010-02-17 23:23
0

Moonlight ferrets i Ånge och Norrskenets illeruppfödning i Timrå är nog närmast dig. Kolla deras hemsidor och skicka dem ett mejl eller ring och presentera dig. Vem du är, djurvana/illervana, hur du bor och vad du tror du kan erbjuda en liten päls så ska du se att du kanske kan få en bra kontakt med nån av dem eller båda.

FerretCrow
2010-02-18 09:23
0

#3 Tack för reklamen.

Kan tillägga att det inte blir några valpar hos mig i år då jag ännu inte funnit en avelshona som det även står på min sida =)

FerretCrow
2010-02-18 09:24
0

Men funderar på att kanske ha en liten iller träff i sommar och då är ju alla välkommen med eller utan iller =)

Magnus-Emma
2010-02-20 01:11
0

Jag har dragit iväg ett mail till Norrskenets illeruppfödning nu.

Hoppas på det bästa. Glad

Tack för alla svaren.