Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1270 ggr
Punkten
0

Liten uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man måste ju sova bekvämt, i alla fall om man heter Captain Morgan. Har varit lite dålig med uppdateringen av bilder, och då vi faktiskt har omplaceringsillrar vars tidigare ägare troligtvis vill följa… här kommer en bild på en, enligt Captain Morgan, väl anpassad svanshållare. Vad man inte ser, lika tydligt som Captain Morgans rumpa, är lilla Lilly som ligger där i också. Vet inte hur dem får plats, men på något sätt envisas de ständigt med att trycka ner sig där båda två.:)

Punkten
0

Enda sättet att lyckas ta en bild på dem i vaket tillstånd… Här med vetegroddsolj på magen :)

Punkten
0

En av Lillys förstaveckor hemma hos oss… Snabbt in i min garderob. Hittade även lite kycklingvingar och annat smått och gott bakom alla kläder sen :S

Punkten
0

Lillys matgömma inne i ett av skåpen.. Hon vaktade den duktigt ;)

Punkten
0

Min stövel blev Lillys sovplats när hon flyttade hem hos oss ^^

Punkten
0

Captain Morgan försöker också få plats på de mest konstiga ställen.. han är lite större än många andra :p

Punkten
0

Lilly och Captain Morgan :)

Loveferrets
0

hahaha härliga bilder, otroligt söta..

Punkten
0

En av de första gångerna efter att Lilly hade flyttat in som vi hittade de tillsammans, sovandes. Först nu kunde vi pusta ut och inse att de skulle fungera ihop.

Punkten
0

#7 Tack =)

Ja, vi hade lite efterfrågan på bilder. Så kände att det var dags att tömma telefonen nu :)

De har verkligen stulit mitt och min sambos hjärtan, trodde aldrig att de skulle gå så bra att få in en liten tös i hemmet, men hon och Captain Morgan är bästa vänner ;) sover tillsammans, och busar in i det oändliga :) Vi hade inte kunnat hitta en bättre kompis åt honom tror jag, trots att han nästan är mer än dubbelt så stor :p

Loveferrets
0

Jätteroligt att höra, man blir så lycklig när det funkar så bra o att dom funnit varandra är de bästa som kan hända.

Punkten
0

Ja, var lite stökigt i början. Men vad annatkunde man förvänta sig när en liten tös helt plötsligt kommer in på en nybliven könsmogen hanes revir? Det gick dock snabbt över :)

sarae
0

men sötaste barnen!!! äntligen lite bilder *fniss* #0 garavar jag fortfarande åt, helt underbart! däremot letar jag fortfarande efter lilly under bjässen :P

Aviendha
0

Sötnosar! Älskar skobilden, så typiskt iller! "Inget är ditt, du får nebart låna det pga., min extremt goda vilja" :P

Sara
0

Älskar första bilden!

Sara

Punkten
0

Ja, Lilly ligger där någonstans under "plutten" på bild#0, förstår inte hur det kan vara bekvämt att ligga som Captain Morgan gör. Ovh vad gäller skobilden… det var innan hon drog in hela min garderob under skostället. När man satt och tittade på TV kunde man se en liten tös som klättrade in i den, tog första bästa plagg och försvann för att en liten stund senare komma tillbaka :D

Punkten
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag börjat förstå hur det här med youtube fungerar, så här kommer det lite klipp med Captain Morgan och Lilly när de busar runt i snön på vår balkong :)

Punkten
0

Lilly fuskar lite och kryper in i röret hela tiden. Hon är så liten att hon kan vända där inne, vilket inte Captain Morgan kan.. så han står och väntar i andra änden av röret ;D

Sarah
0

Ni hade jättefina illrar, kul att få träffa dem.

Loveferrets
0

Hahaha älskar videklipp på dessa härliga små pälsar, så underbart o se.

Punkten
0

Tack, vi var väldigt imponerade av dina illrar också. Riktigt fina :)

Punkten
0

#19 Är värt varje sekund man är ute och fryser på balkongen för att de ska få gräva runt i snön :)

Sarah
0

:) tack tack, får se hur imponerade ni är efter en vecka med dem ;)

Sniffit
0

Haha, det skall nog inte vara någon fara. Alltid kul att låna andras barn så att man kan skämma bort dem;)

Punkten
0

Ja, vi ser verkligen fram emot det. Man kan aldrig ha för många, eller? ;p

HannaM
0

#23+24 Vad bra=p Då vet jag vem jag ska fråga om illerpassning nästa gång=)

Punkten
0

Haha, här finns alltid intresse.. säger man inte ju fler dessto bättre? ;)

Verkade som om de fungerade hyffsat ihop, så ska nog inte bli några problem :)

sarae
0

jisses vilken fart!! Härliga film klipp måste jag säga, de ser verkligen ut att ha det kul…

hrm.. kan mina 10 komma med? :D

HannaM
0

#26 Så fint=p Ni bodde väl inte så långt härifrån heller om jag inte kommer ihåg galet.

Punkten
0

#27 haha, ja de får väl ligga ovanpå varandra i vår 2:a, som om inte illrar gör det annars ;p De hade så fruktansvärt kul ute i snön, Lilly brukar komma ut ensam i bland och hon studsar lika mycket ändå.. man ser att hon är lite smidigare än Captain Morgan ;)

#28 Ja, man har upptäckt att allt fler illrar bor i stockholmsområdet, när vi började läsa på verkade det som att alla bodde söderut ;p

Sofieen
0

Hej !

Jag hittade lite bilder här =) Vad roligt!
Det verkar som att Lilly har det bra hos er och har det roligt med Captain Morgan. Jätteroligt att se. Vi saknar Lilly och det känns lite tungt men jag vet att hon har det bättre med en kompis.

/ Lillys förra matte

Sofieen
0

Jag hittade en video på Lilly när hon försökte få tag i en boll på botten av en hink, ett tips som vi fick av en kompis som själv har illrar. Hon blev så busig och sprätte med hela kroppen =)

Sofieen
0

En tröttis-Lilly =)

Sara
0

#32 Skrattande

Sara

Punkten
0

#30 Hon har verkligen gjort sig hemma här. Har ni vägarna förbi Sthlm får ni självklart hojta till så ni får träffa henne och hennes nya lekkamrat :)

#31 Bushumöret har inte förändrats. Hon älskar bollar precis som Captain Morgan. Han har burit hem både handboll och bandyboll som har hittats på promenader i parkerna ;)

#32 Har hon inte världens gulligaste tunga. ;D

Loveferrets
0

#32, haha sötis,

JossanH
0

#32 Hahha, snacka om en tunga i slow motion. :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Punkten
0

Japp, så gör hon fortfarande. Den är så otroligt lång och smal så det ser rätt så roligt ut.. och stooooora gäspningar :)

Sofieen
0

# 37

Jo, hon har världens sötaste tunga! =) Haha, så himla söt! Hon kan verkligen få till rejäla lejongap. Inget att leka med =)

Min sambo har en kompis i Stockholm som vi har haft planer på att hälsa på så det hade vart jätteroligt om vi skulle kunna få hälsa på i så fall. Jag vet inte alls när det blir, kanske inte ens blir innan sommaren. Men jag kan ju höra av mig om vi ska bege oss neråt landet =)

Punkten
0

#38 Ja men det är ju klart att ni måste komma förbi och se hur hon har det nu :)