Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 949 ggr
strawberry09
0

Uppfödarlista

hej!

då det har kommit in nya människor här som vill köpa illervalp så skriver jag ut vilka människor som kommer att ha valp i år 2010.

Både namn och mejl adress kommer att komma in på denna sida så kan ni mejla till dom! Glad

Uppfödare:

Åsa Faxlin - faxlin@hotmail.com

Klarsferrets - klarsferrets@klarsferrets.se

Någon - drottningsaba2@hotmail.com

Carola Ottosson - carola.ottosson@gmail.com

Tom & Pirjo - rinaillrar@gmail.com

Sara Edsler - illeruppfodning@starshineferrets.se

Malin Östman - murgronansilleruppfodning@hotmail.com

Gottfridsson
0

Guteillern planerar en kull - ammi.gottfridsson@gmail.com

elinn
0

Vem är "någon"?

Hayley
0

#0 klarsferrets skall inte ha en kull i år och dessutom så finns hon i frankrike så skulle hon ta kullar så blir det i frankrike =) en liten notis bara

klarsferrets
0

som Hayley skriver så blir det nog inga vappisar i år och skulle det bli så blir det här nere i Frankrike.

ett litet ps bara det är min privata mail och inte till klarasferrets@klarferrets.se detta är upp födar mailen

UlrikaD
0

Kan vara en idé att kolla att uppgifter stämmer och är riktiga samt att upfödarna vill ha ut informationen här först.

Klarsferrets kanske inte vill ha valpköparmail till sin privata mail alls.

Annars är ju tanken god med en lista såklart.

Hayley
0

kan man inte "nåla fast" en tråd längst upp som med omåplaceringarna, en ren informativ tråd där de uppfödare som skall ha kullar i år får skriva ut info själva? samt att hålla tråden fri från allt annat som inte har med trådens innehåll att göra? på så sätt så slipper man ha flera trådar om samma sak, vet att det finns minst 3 likadana trådar bara i år =)

Trollmusen
0

Min (Christel Berglund) hemsida har adress http://www.123minsida.se/trollvalpens

Sarah
0
Madde
0

Jag har nu gått in och tagit bort klarsferrets personliga mailadress och ändrat till den rätta. Vare sig det blir en kull i år eller inte.

Mvh Madde // Medarbetare

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Gottfridsson
0

#6 bra idé, hoppas Åsa och Medarbetare nappar :-)

För att hålla tråden "up to date", så skulle uppfödarna kunna PMa Åsa eller någon Medarbetare, så dom kan ta bort ens inlägg om det visar sig att honan går tom eller när det aktuella årets valpar är sålda.

//Ammi

Hayley
0

#10 absolut! =) tror det blir mycket enklare för nya och gamla att hitta "aktiva" uppfödare på det sättet =)

Tuffsomfan
0

Tanken var god, men jag som är på jakt efter en illervalp vill gärna veta var uppfödarna är lokaliserade.

Det vore verkligen enklare med en underflik, typ "uppfödare", där man kan registrera sig som uppfödare och ange information om lokalisering, kontaktuppgifter och eventuell hemsida. Kanske en "uppfödare med förväntad kull 2010", det hade verkligen underlättat.

Gottfridsson
0

#12 det finns en rubrik i listen till vänster som heter "Uppfödare". Där hittar du info om uppfödarna.

Kolla datumet på inläggen, så att du ser att det är aktuella uppgifter du hittat.

En del uppfödare levererar sina valpar, hem till köparen eller till en överenskommen plats.

Lycka till att finna "din" uppfödare :-)

//Ammi

elinn
0

Då det är flera som efterfrågar en klistrad uppfödartråd så kommer jag att starta en ny sådan som kommer att ligga klistrad högst upp bland trådarna.

Denna tråd kommer att vara låst för att undvika orelevanta inlägg och vill du som uppfödare stå med i denna tråd, så skriv ihop den information du vill ha med och skicka ett PM till mig så lägger jag in det i tråden.

jag kommer även att låsa den uppfödartråd som redan finns för att undvika att information skrivs ut på flera ställen, det är bättre att den bara finns samlad på ett enda ställe. Den gamla tråden kommer naturligtvis att kunna läsas precis som vanligt.

// Elin - medarbetare

strawberry09
0

Okej då kan du låsa den här tråden då den var meningslöst att ens göra den då ni ska göra en ny.. Sorry att jag skrev upp allas mail namn då jag trodde den skulle vara bra för dom nya medlemarna..

Inlägget är låst för nya kommentarer