Hoppsan...
… det var inte bara mina egna illrar som följde med hem efter utställningen… utan vi fick även tillfällig tillökningen utav den här lille herren ;)
Han går numera under namnet Klängmusen alternativt plåstret… man kan inte mer än sätta tassen innanför avspärrningen innan han har klättrat hela vägen upp i famnen och gosat ner sig… Sätter man ner honom igen tar det några sekunder sen är han där igen. Gosunge!
Klängmusen är iaf ett mysigt tillskott här hemma, trotts att han kommer med en alldeles egen underbar arom samt mycket aktiv ljudlåda :P
haha härligt,,,

Han är så jäkla söt. Han kan komma hit om han vill!
#4 så länge han får hänga och klänga på dig och klias bakom öronen så hälsar han att han är på!!

#5 Jamen självklart!
#6 han undrar om det är ok att hanegentligen är en förklädd wûnderbaum med ljudeffekter?

Hmm, det har jag i och för sig aldrig haft någon så varför inte..
En ny erfarenhet Ulrika he he he

#7 Wunderbaum? My ass….. det där är en tretums träplanka, det är i alla fall vad det känns som när man kommer nära honom. Men, han skulle behöva en eller annan doftgran att knyta runt dom där valnötterna han har mellan bakbenen.
Och ja, han är lika söt som han ser ut=)
#8 fast problemet blir att få loss honom tror jag… just nu sitter han fastklistrad i min famn… har ingen aning om hur jag ens ska kunna få på mig pjamasen :P
#1 en liten undring bara vad är det för godis ni ger den illern? och vart kan man köpa sånt?

#12 Babyvitaminpasta, den kommer från ungern
#13 men det finns väll vitaminpasta oxå?
#10 valnötter???? Kokosnötter menar du väl? Och det där med träplanka.. sniffade du dig själv i armhålan i helgen… du och fuskmatte luktade banne mig allt annat än tårta … så det så! :P
#14 Multivitaminpastan av samma märke (gimpet) finns att köpa i sverige. Babypastan är i princip samma sak, bara det att det är tillsatt kalcium.
Jag antog först att jag tyckte han var riktigt söt för att man blir gasad i hans närhet, kanske var det hallucinationer och vanföreställningar till följd av drogningen/doften?
Tur att du lagt upp bilder, jag kan konstatera att han faktiskt var lika söt som jag trodde! :)
Paulina

Ja, en riktig lite sötnos. Hoppas att det söta väger upp mot doften ;) annars bör man bli orolig ;)
#17 ja.. jag var först tvungen att kolla at jag verkligen inte var i brunst, ifall det var det som fick mig på fall.. men icke :P
#18 haha yes… det gör det verkligen ;)
#19 Hahahaha! Tur att så inte var läget, tror du hade gnällt mer än Phoenix över implantatskanylen :P
Paulina

Söt kille. Hur många illrar äger dig nu sarae?:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#21 Haha nja han är inte min utan han ägs av min samarbetspartner, Mayflower ferrets. Vi blev tvugna att göra ett litet byte i helgen, hon fick med sig Amor hem tillfälligt, för parning och jag blev den lycklige tillfälliga matten till Mr. Stink plåster .. synd bara att töserna här hemma håller på sig som få ;) Så just nu bor här 10 illrar.

#22: haha, okej, det var bara en inlåning. Tänkte att du fastnat för en till kille :-) Men bara 10 illrar sara, då kan du skaffa ett gäng till. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tyckte han var lik amor ja, men så känner jag ju ingen av illrarna så det kan ju vara svårt för mig att avgöra :)
Du får väl låta en av töserna mysa lite med honom :P Ge dom en kondom så behöver du inte oroa dig!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#24 haha men en kondom förtar lite af suftet med att ha honom här :P meningen är att han och Cherry skall paras.. men ja.. hon pekar envist på termometern och hävdar att det är istid ute.
Bild på amor :P
#23 hahaha jajamensan :P Här finns det gott om plats :P
#25 haha, ja men dåså. Du får raka honom o gnida in honom i babyolja så att Cherry ser hans muskler. Vilken hona som helst kommer gå i brunst på det :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#27 hehe good plan :P det är nog det eller micron som gäller ;)

Eller släppa hit dem, av någon anledning så verkar våra illrar tycka att jan/feb är utmärkta för lite parning.
#29 hon kommer på posten imorgon :P

Tänk vad förvånad brevbäraren skulle bli.
#31 stackars människa!!

Men såna sötnosar kan man inte ha för många av ;) Brevbäraren är nog van vid det här laget efter alla konstiga saker vi beställer.. kan dock bli lite oroligt när paket rör på sig :D
#33 och luktar svettig gammal strumpa!!! Skunkfiaaaaaaa!

Lär ju bli en del doftande om vi ska ha Sarahs brunstiga hannar här och förhoppningsvis en hona i brunst :p Vi känna på hur det kan vara när de hälsade på .. Uttrycket blev i stället att det "osade iller", och det var inga rosor direkt ;p