#1 haha det där känner man igen. haha
hahaha..=) inte bara ja som har d så där hemma!! Så här såg d ut hemma hos oss för ett par dar sen.. E trött på att få kattsand under fötterna så ja tänkte att ja skulle prova något annat…..Znagge han före..D bara vällde ut när ja öppnade ytterdörren..& min sons kompis fråga: Varför har du sånt innanför dörren? ..Vad svarar man på d??..=)
Era illrar har haft jätte kul tycker jag det ser ut som *HAHA* :-) Kan ni se hornen i min panna?????
detta va en blomma min iggis klättrat i & förstört innan..så ja tänkte att ja planterar om den..=) Så tänkte tydligen Znagge &sså..=)
där der man det är inte bara jag som har det stökigt när jästerna anländer haha. dom tror nog att man har det så hela tidden
Den minen är oförglömlig!!
Vaddå.. jag har ingen aaaning om vad du pratar om.. det är helt klart nån annan som grävt ur blomjorden!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

härliga bilder 
9# vänta här nu, nu har jag missat något här.. har ni inte alltid det såhär? 

10# haha ja:P

Så enormt gott att se att andra än bara ja har dessa typer av tyrraner hemma!!
Helgoa bilder!!
#1# så låg fönsterkarm har jag också nu, har redan kommit på dom (troligen Tiffanie eller hennes dotter Agnez) att vara där uppe. Upptäckte igår att där var jord både i fönsterkarmen och på golvet. Men jag kom inte på den skylldiga, men nån gång ska jag väl hinna dit.
HAHA här hemma fick vi oss ett gott skratt åt bilderna! jättehärliga! Tur att inte Toxi kommer upp till fönstren och kan välta ner blomkrukor =P
Hahaha… De er sååå søte… Dem ser så uskyldige ut når de oppdager at du ser dem. Og om de VET at de har gjordt noe galt, så stikker de av

Mina illrar är inte tjuvar.. Det är nämnligen de som äger allt här och jag lånar bara saker av dem. 
Sara