Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 527 ggr
[jenkass]
0

bilolycka

*suck* kom precis hem…

Missa illerträffen i v-fors igår… Hade sett fram emot det hela veckan ju…. I fredags skulle vi åka till göteborg och på motorvägen kommer en bil och prejar oss på nått vis, å vi voltar med bilen och kvällen slutar på sjukan… Inget allvarligt men en bruten arm och lätt hjärnskakning Fundersam

Ååå så irriterande… hade ju så gärna velat träffa alla på träffen + att Toxi skulle få umgås med andra illrar… men det kommer ju fler tillfällen, men bara så dumt nu när vi hade så nära till träffen å allt…

sarae
0

Oj nämen fy vad hemskt! era stackare! Ja, nu förstår vi varför ni aldrig kom igår! Krya på er nu! Det kommer ju fler träffar! Ta hand om er nu!

Denna kommentar har tagits bort.
[jenkass]
0

ja å inget nummer hade vi ju tillgängligt så vi kunde höra av oss =/

Tack så mkt sarae jättesnällt !

Madde
0

Nä gud vad hemskt. Ja då förstår vi verkligen att ni inte kunde komma igår på träffen. Hoppas att allt annars är bra med er.

Det kommer fler träffar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Soffi
0

Usch då vad läskigt! Det var ju tur att det trots allt inte var något allvarligare ä det var, även fast en bruten arm och hjärnskaking inte är det roligaste. Ni får ta några dagar ledigt och ta det lungt :) Hoppas allt blir bättre.

[jenkass]
0

nää + att man åkt på en rejäl förskylning oxå så det blir inget annat än å ligga kvar i sängen =P

Men jag vill gärna höra hur ni hade det på träffen och även se lite bilder om det togs några? Glad

sarae
0

Det kommer nog komma upp bilder snart! Men vi hade jätte trevligt! Mycket folk och ännu fler illrar plus en massa livsfarlig shopping!!!

Faxlin
0

Men usch vad hemskt. Men vilken tur i oturen att det inte blev värre för er. Hur gick det med bilen och allt annat praktiskt.

ycker så synd om er. Skickar ett fång med krya på er blommor.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Japp kort kommer helt klart =))) Jag har tagit några stycken så vi får se om vi kan reda ut de. hihi. Det viktiga är ju att ni mår bra. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

nä fy vad hämskt.

Men skönt att höra att ni är hemma i all fall . Det blir ju fler träffar fram över .

Men om ni vill så är ni välkmomna hit när ni vill o har tid det är bara att ringa .

Sköt om er nu

Evelina.L
0

Usch, det låter absolut inte kul.
Ni får krya på er!

Sara
0

Oj! Vilken hemsk upplevelse för er!

Funderar varje gång jag har ett djur i bilen hur de skulle klara en ordentlig krock. Så för att kunna ha mina djur så säkert som möjligt i bilen så undarar jag hur gick det för Toxi? Var buren fastspänd? Klarade hon sig utan skador? Höll buren?

Sara

Hansen
0

Huff… har selv vært med i bilulykke. (Fikk brudd i ryggen)Håper det går bra psykisk også!? Alle spør hele tiden åssen det går med rygg, arm,ben osv Det er ikke alle som tenker på hvordan det går psykisk. (jeg sleit med det)

Håper det går bra med deg… Godt å høre at dere er hjemme igjen.

[jenkass]
0

Tack alla det är så gulligt av er! :)

Som tur är hade vi inte toxi med oss för en gång skull! och bilen är helt kvaddad, hela ena sidan och taket är ju helt förstört… så får väl se hur det blir med försäkring och allt… Men jag är glad att det inte slutade värre!

Sara
0

Det står ju att ni åkte i fredags.. missade det.. Fick för mig att det var på väg till träffen ni voltade. Sorry..

Sara