Vispgrädde
Ja ok, jag kommer snart bli utslängd och alla har tröttnat men jag kan inte låta bli att visa hur det ser ut när husse och matte vispar grädde och dom små fyrbenta vill slicka visparna.
Dem ska väl inte ha laktos? ><

men Elliott tyckte nog att det var godast=)

Alla utom Alinda flockades… skitfia var på balkongen och vägrade komma in, det är ju så kul i snön

#1 För det första är jag laktosintollerant så den enda grädden vi har här i huset är laktosfri och för det andra handlar det här om en väldigt väldigt liten mängd uppdelat på fyra illrar och för det tredje så har jag helt ärligt inte märkt någon skillnad på när dom får vanlig grädde och laktosfri, dom blir småkassa i magen oavsett. Jag tror snarare att det är mjölkproteinet dom inte riktigt klarar.
#6 Okej :P
Åh, det där vill jag inte att mina ska se, då kräver de väl samma behandling :P
Haha, så sött med gräddig Tott och Bels :)
Paulina

Haha gud va sött =)
Det bästa av allt är ju när de smetar in hela ansiktet i grädde och sedan går och stryker det över hela hemmet =)
Ser mumma ut!
Sara

#9 Här stryks det inte, inget av den värdefulla grädden får gå till spillo, com slickar rent varandra=p
# 11 Ungefär som med vetegroddsoljan på magen efter kloklippning då.
Sara

#12 Jajjamen, så sött när det ser ut som dom pussas=)

Vilken lyckost du är =) Här smetas det överallt.

#14 Skulle något mot förmodan sitta kvar så är det på mian fötter dom torkar nosen.
hahaha jissis så härligt o se, vilken fest, dom tycker nog dom kan få de varje dag, läckert !!

Snacka om livskvalitet :)
Man måste faktiskt få unna sig lite mums i livet ;)
Det ser bara såå härligt ut =))

#17 Tänk dom håller med dig allihopa=) Man måste få unna sig mums!
Klart dom också ska få ta del av det goda….Måste säga att Elliot är väl för underbar
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#19 Tack, det tycker han också=)
#20 hahaha va bra att han vet det 
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Åhhhh, får inte skvallra för mina. Men bilderna säjer allt om hur gott det är.
Som sagt, man måste få unna sig litegrann extra gott då och då.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#21 Jo han har full koll=p Han vet precis hur bra och söt han är och att han förtjänar godis varje dag och kel när han vill!
#22 Lovar att inte skvallra men jag kan inte lova att mina illrar inte gör det=p

Men vad gulligt!
Rena paradiset tycker dom!
haha, va mysigt!
#23 Påminn mig på lördag att ställa vår bur långt ifrån er
, för du/ni kommer väl?
Hillbiörns illrar finns på Facebook.