Ahhh min kompis.
PUSS!

Söt som socker!! :)
Fast inte sötare än skorpan :D hihihihi
ååh. vill kidnappa :D

Åå så urgullig!!
ja han är en sådan sötis..

En sötnos har du där. Fast det visste du ju redan. :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
puttar upp

Vilken goding!!!
Vad är det för nät som du har i buren du byggt? Ser bättre och roligare ut än kycklingnät. Har tänkt att planera för en utebur till Pucco till sommaren.

Är han pastell eller viltfärgad? Jättesöt var han iallafall.
tuvär moste jag göra mig av med hugo har aldrig varit allärgisk mot någon iller inan men har varit skitdålig sedan hugo kom till oss tydligen är det från iller till iller? det går hur br som helst med göran och andra illrar kanske beror på att han har varit ute iller? men men jag kanske hittar en iller komppis till göran som jag tål..
tråkigt att ise fakta.. men jag vet att han får det bra..
Jag tror som jag sa att de är för han bott i hö och halm som du inte tål. Även om du tvättat honom kan de sitta kvar i honom ett tag. Men du vet juh vart han bor så du lär juh inte vara utan honom mer än du själv vill :)
tålde verkligen inte honom, har rengjort buren och blev ennu sämre.. hoppas att det blir bettre snart mår skit.. men får tängka på att han har det super bra hoss terese..
En kastrering, ett foder byte och ett välbehövlit bad had gjort att du slapp allergin. Är man inte allergisk mot andra illrar så blir man det inte mot en specifik. Däremot kan man reagera på brunstiga illrar och sådan som vuxit upp i hö osv, men det är ju lätt fixat..efter kastreringen så går lukten bort, och illern utsöndrar mindre allergener. Sådan är jag själv. Men Hugo får det bra hos queen tizzan, men det är tråkigt att du måste göra dig av med sötnosen!
har tvättat honom men det jälpte inte.. göran är ju inte kastrerad och det har ju funkat bra.. fodret jag ger dom är ett bra foder så jag tror inte att det beror på det..
det moste varit att han hadde en annan pels mot göran den såg ju annorlunda ut.. det är ju som med hund allärgiker en del hundar tål dom och en del inte min pojkvänn är jätte alärgisk mot hundar tålde min schäfer jag hadde, men tålde inga andra hundar
jag tål också vissa hundar, men definitivt inte andra. Vad jag menade med fodret var inte vad du gav dem utan vad uppfödaren gav dem. Maten de får i sig påverkar vad illern skall utsöndra för något….och det tar ett tag innan illerns kropp ställt om sig och vant sig vid det nya fodret. Jag har själv reagerat på illrar från farm i början, de luktar inte gott kan vi väl alla hålla med om ;) Anledningen till att pälsen ser anorlunda ut är för att illern bor utom hus på farmen, då får de ett helt annat pälslag för att klara kylan…så det är samma päls som göran, bara fluffigare tjockare vinter päls ;) Men tråkigt i alla fall….kanske hittar du en annan kompis till Göran? Du har ju letat ett tag….hugo var i alla fall väldigt söt!