Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 248 ggr
NosFeratu
0

Rocky..

Typiskt, verkar som dom inte var så seriösa som jag trodde..

Dom som hämtade Rocky igår, Jag får igen honom om en 2h, Dom säger att han varit helt galen sen han kom till dom, bitit och levt bärsärk, vilket han iofs aldrig ens nästan gjort här.. här har han varit hur snäll som helst..  Men men, inte mkt att göra åt, men nu behöver Rocky ett nytt hem igen :/

devilbrud
0

Verkligen trist!

Hade det inte varit så satans dyrt att åka upp och sedan att det var 16 timmar med tåg då jag inte har någon som skulle kunna skjussa mig så hade jag kommit på momangen!

i_mattson
0

verkligen tråkigt. Kan inte du kontakta uppfödaren? oftast vill uppfödarna ta tillbaka valpen när den måste flytta. Lycka till!

JossanH
0

ja, verkligen tråkigt nu när du precis lämnat ifrån dig din älskling. Men bättre att den får komma hem direkt än att det går en månad och sen omplaceras den igen utan att du får veta något… hoppas du hittar ett nytt och bra hem åt Rocky där han verkligen får stanna i hela sitt liv!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Mr_twisted
0

En fråga bara…. va det illerfolk som tog honom…. nått e skumt i det här….. om han försökt att leka bara och så har dom ryckt tebaxz handen eller nått och så han kommit på att han kan skämmas på det viset… som sagt …något e skumt… Men skriv te Aztech… som jag skrev i den andra tråden…. Kan ni få honom till Gbg fortfarande ??

Soffi
0

Om det finns ett sätt att få ner honom till Stockholm så kan jag fortfarande få honom til Göteborg. Jag har också en granne i Gbg som letar efter en iller just nu så det finns möjlighet att hon kan ta hand om honom. *spånar på olika möjligheter*

aztech
0

Om det finns möjligthet att få busen till gbg så hade det vart nåt för mig.
Jag är ute efter lite sällskap till min Greta på snart 2 år som går själv hela dagarna när jag är på jobbet. Hon behöver en kompis att aktivera sig med tycker jag.
så kort sagt, i Stenungsund finns det intresse för honom.

NosFeratu
0

Dom var inte vana illerägare nej, Har en tjej i sthlm som kommer ta honom om jag inte hittar nått hem här uppe!

Mr_twisted
0

Oki vi får hoppas på det bästa… annars kan jag gå i godo när det gäller Aztech….

Lycka till och hör av dig om det går