Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 626 ggr
[Ai-chan]
2010-01-24 23:39
0

Bollnäs

Någon i Bollnäs eller i närheten som har snäll iller som man kanske kan få komma o hälsa på? O känna hur det är o ha en iller i närheten… :P

Bogey
2010-01-25 10:10
0

Känner inte till nån iller i Bollnäs, men man kanske blir överaskad Glad

Närmaste illrar till Bollnäs som jag känner till finns i Ånge, Gävle, Hofors, Mora och vi som finns i Falun.

Det är ev. en Gävleträff på G. Den blev inställd tidigare p.g.a. lite olika anledningar men frågan har varit på tapeten igen så håll ögonen öppna.

[Ai-chan]
2010-01-25 10:39
0

hehe okey. :D Ja jag får hålla ögonen öppna. =) För jag är bra nyfiken på iller. Men vore trevligt o träffa någon innan man blir ännu mera nyfiken. Och känna på lite först. Då iller verkar vara såna besvärliga djur med. Men ändå intressanta o små roliga.

Bogey
2010-01-25 16:03
0

#2 Jo de är lite speciella att uppfostra, men med mycket tålamod och kärlek får man helgoa små pälsar med stor variation i personligheterna mellan individerna.

Nu har vårt bildgalleri pajat men annars så har jag massor med gosbilder på vår Bogey och dottern, men gillar du trick kan du kolla tråden "Bogey doing tricks" där dottern får Bogey att göra några trick.

Vill du se fler klipp med Bogey så sök på "Bogey the ferret" på YouTube

[Ai-chan]
2010-02-04 18:49
0

Puttar upp =) Vill gärna besöka någon som har iller! så kanske man kan få se hur de är o ha iller osv. Få liten insyn i de hela. o kanske känna lite :P