Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 447 ggr
strawberry09
0

Alla se hit ! =D

Om det är någon som känner personer som ska sälja sin illerhona så är jag väldigt intresserad! Har mejlat till folk på blocket och eniro men dom är tyvär redan sålda så nu behöver jag eran hjälp att hitta en illerhona! Ni kan pma till mig eller så kan ni skicka ett mejl till mig på Livet_Med_Iller_@hotmail.com är väldigt tacksam för all hjälp av er om ni känner någon som ska sälja sin tös! Vart i landet spelar ingen roll kravet jag har är att det ska vara en månads bebis eller en illerhona på under 5år.

Den får gärna vara kastrerad oxå men om det är en liten valp som ska säljas så får jag göra den själv när den blir lite äldre.

strawberry09
0

Har även lagt ut annonser på Blocket,Eniro,och på omplaceringar här.

Loveferrets
0

Hoppas du finner någon så småningom men får jag fråga varför du just vill ha en hona ?

strawberry09
0

#2 Jo för jag har två killar redan och en tjej oxå men söker efter en tjej iller nu!

elinn
0

Vad menar du med "en månads bebis"?

Loveferrets
0

jaha okej.

Madde
0

#0: Jag undrade oxå lite vad du menar med månadsbebis?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

strawberry09
0

# 4 & 6 

6,7,8,9,10, månader illervalp

elinn
0

Så illern du vill ha kan vara både 6,7,8,9,10 månader eller under fem år?

Då kan man säga att det inte spelar någon roll hur gammal illern är så länge den är under fem år? Eller fattar jag fel?

strawberry09
0

#8 du har rätt

strawberry09
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är den här sötnosen som jag söker efter en tjej kompis till!

HannaM
0

Nej så länge det inte är en elvamånders=p

UlrikaD
0

Annars om du inte hittar en omplacering så kan du ju sätta upp dig på valplista inför våren/sommaren.