En ny "säng"
Idag hade jag en liten stund över så jag satte mig och sydde en ny sovplats för hand (äger ingen symaskin än så länge
) åt Dior. Uppenbarligen gick den iaf att sova i. även om det bara får plats en iller i den
Jag har även fixat så att det finns en dragkedja på den så att fodralet går att ta av och tvätta. blir nog att sy fler fodral till den sen om man får en symaskin ngn gång ;)

Den ser jätte mysig ut:)
#2 tack så mkt :)

åååh vad underbaar :D
vad har du gjort den av? *nyficken*
Nämen å va häftig! oj! Vad har du för nått under tyget?
hihi, tack
. jag hade en jätte stor bit rund skumgummi som låg i garderoben som jag gjorde den av. tog ett tag att klippa till den som jag ville ha den dock :P men allt är gjort i ett stycke så det blir inget krångel om man tar av överdraget 

Ohh, vad häftig. Jag tycker dessutom att tyget var super. Både ludigt och skönt ser det ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 hihi jo nog är det luddigt allt. du skulle bara sett hur luddigt och "härligt" det såg ut i hela mitt vardagsrum när jag hade klippt i det. haha. fast jo, mysig blev ju sovgrejen iaf. trots att den är väldigt grön 
Gud va fin. Va duktig du e som gjort den förhand. Jag kan inte ens sy på maskin. mohahhah.
vart köpte du de mysiga tyget?

Shit vad svårt att sy det där för hand! Jag som knappt kan sy på maskin :P
#1 oj det minns jag knappt. det var jätte längesedan
hmm ngnstans i linköping. hehe, hjälpte nog inte så mkt va?
Den ser ju hur bekväm ut som helst :)

Du har ingen ritning eller steg-för-steg bilder? :) Den såg ju hur mysig ut som hellst.

Sicken mysi säng
ja den såg jättefräck ut :) häftig färg du fått tag i med….
nu blev man ju sugen att försöka sig på något här hemma oxå ;)
#15 tyvärr inte, men jag kanske kan rita upp ngt. :)
Tack Tiia! inte för att jag skulle kunna sy nått sånt men men ;) kanske får tvinga nån att fixa…

Den ser populär ut… tur att han gillade den, annars kan de ju vara rätt otacksamma när man väl fixat "väääääärldens bästa" sovplats och de inte ens tittar på den… hmmmp.
#21 jo han verkade tycka att den var sovbar, fast hängmattan är fortfarande nr 1, och det kommer den nog fortsätta vara. 

Den ser helt underbar ut. Själv ska jag in på tygaffären i Gävle i morgon och handla galon åt gubben. Frågan är hur man ska kunna hålla sig så det inte slinker med ett tyg till illrarna också :-)
Audiatur et altera pars
hehe, nu efter operationen ligger han nedgosad i den varje natt, förmodligen för att den är så mkt varmare än hängmattan (det är riktigt kallt i köket av ngn konstig anledning, och han måste vara ensam de första dagarna så att inte katterna tvättar hans sår)
hehe men åsa, klart att det kan "slinka med" lite tyg till illrarna också. Vad ska gubben ha galon till förresten? går att så rätt roliga saker av det matrialet kan jag lova, :P inte till illrar dock, men iaf :P

#24: Han håller på och fixar en lucka eller något liknande till skotern :-)
Så då behövde han galon.
Audiatur et altera pars
#25 jasså så pass :)