Promenad
kanske så att golum äntligen börjar vänja sig vid melwin?

Vad skönt att du börjar se framsteg. Sådant är så roligt tycker jag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja :P Nyss så satte jag Gollum i sängen, sedan tog jag upp Melwin i mitt knä, så nosade de på varann, Gollum ryckte lite i morrhåren för det luktade väl illa (?) :P Sen la han sig ner på sängen, så då släppte jag Melwin och så började han gosa in sig i sängen, och Gollum låg kvar. Annars brukar han hoppa iväg så fort Melwin rör sig. Men efter 2 minuter så tyckte Melwin att han skulle gosa in sig i Gollum med, men då gick katten iväg =/ Men ett klart framsteg.
golf.ifokus.se

haha, ja där fick det vara nog. räcker med att han gosar i samma säng. men att ha honom gosande på sig själv var kanske mer än vad Gollum ville vara med på. Ser hela bilden framför mig när Gollum klart visar att han har varit tillräckligt uppffrande för mattes skull. Där gick gränsen liksom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha, ja, du ska se Gollums min när han plågar sig själv med att ligga kvar… men han har faktiskt blivit allt mer nyfiken. Den senaste veckan han han kommit in hit och gått en omväg kring Melwin och skyndat sig upp i mitt fönster, men han har iallafall varit i samma rum :D
golf.ifokus.se