Luddes nya puff
sitter och håller på att sy, och passade på att för en gångskull sy en egen puff till barnen, så här kommer luddes alldeles egna puff, som testas flitigt för tillfället ;)

Så otroligt mysig!!
Sån vill mina barn också ha! Allihopa!
Superhäftig! Jag har gjort en liknade då Theo älskar att få "gräva ner sig". Helst vill han inte synas :)
Riktigt mysig puff ludde har fått. =) Den var riktigt fin.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Färgen passar honom perfekt! Har du fäst "påsen" vid bottnen? Har länge funderat på hur jag ska kunna göra något så Avi får gömma sig.. Skygg mus :P
Paulina
tackar!
#9 påsen är "inbyggd" ;)
Lika fin son Lude, du e duktig.
#10 Hm, Aviendha muttrar från den öppna, hemska, oskyddade puffen att hon tycker att hennes illriga höghet borde förära henne en sådan puff från tant 
Paulina
Vilken fin puff, Hade gärna velat ha en sån=)
Sper fin Sara! ser ut som en illers dröm

Ser ut som MIN dröm…
Undrar vem som kommer att börja med att sy dem i "humansize"? ;o)
Du är jätteduktig Sara :o))
Åå vilken underbar puff!! Å vilka underbara bilder! Tror ja har ett par små som skulle älska en sån puff här hemma oxå :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
tack så mycket, vad snälla ni är ;) Ska försöka att åstadkomma ett gäng till INdianerilder'n nu, men jäklar vad nålar det går åt!

Hehe, det är som en blandning mellan en puff och en sovpåse!
Kanonsnyggt!
En sån puff tror jag väldigt många illrar uppskattar. Har tänkt sy liknande hängmattor till Ängla.
Här åker alltid filten som ligger i hängmattan ner i toalådan när illrarna åker bil. Vilket gör att det både skits och kissas på dem. Icke det minsta trevligt.
Sara
hehe där vill jag oxå ligga.