Drutt till operation..
Imorse när jag var inne med Theo hos veterinären för sin andra spruta så tog jag med Drutt.
Jag ville visa hans "pingisbollar" han hade på sidorna om halsen/kragen/axlarna.
Ena var helt mjuk medans den andra verkade lite suspekt. Vi tog ett snabbt beslut och valde att operera honom eftersom han har en "lymfom-risk" över sig.
Operationen gick bra men det är aldrig kul att lämna dom där. Tydligen så var det ett ordentligt tjockt lager med fett i "pingisbollen" och det såg rätt bra ut. Vi har skickat iväg lite prover på analys nu och hoppas på att det blir ett bra besked.
Hur mår han nu ? Skönt att operationen gick bra., hoppas han kommer hem snart.
Han tultar på här hemma :)
Jasså förlåt, jag trodde han låg kvar där inne, dock hoppas jag han tillfrisknar fort i alla fall hehe
Skönt att det gick bra!
Sara
Gud så skönt att allt gick bra med operationen. Hoppas att dem får reda på vad det är för något.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vad skönt att operationen gick bra, hoppas inte provsvaren visar något negativt
Vi fick provsvaren på Drutten och det var goda nyheter. Det var inga tumörer och allt såg bra ut. I hans fall så är han pingisbollar i själva verket fett och muskler. Killen väger 2,7kg så det kanske inte är så konstigt att det finns lite här och var att ta på :)
Åh va skönt för er att allt är bra honom.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Härligt att höra, så skönt för både dig och drutt. Lilla sötnöten hehe
Tjockis
.
Skönt att höra att det inte var någon fara med honom.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#7 Man kan alltså säga att du fettsög honom ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Underbart!
Sara
Yes, helt underbart är det :)