Stockholmsområdet?
Råkar inte vara någon som planerar kull detta år inom stockholmsområdet eller som kan transportera hit?
Mycket intresserad av en liten rackare.

Det är säkert några i Stockholm som planerar kull. Men jag kan säga för min egen del att jag uppskattar att man är villig att åka och hämta illern själv och inte vill ha den hemtransporterad.
Många uppfödare kräver också besök av den nya ägaren innan de ens får godkänt att köpa valp.
Är det bara valp du är intresserad av? Annars finns det ett gäng omplaceringar som letar hem nu.
Guteillern, Karma's och Murgrönans illeruppfödningar på Gotland transportera alla illrar till fastlandet mot självkostnadspris.
Men som #1 säger så vill de gärna träffa sina valpköpare först.
Aha okej.. synd att man inte kan ta sig så långt då.
kerstinL planerar en kull på sin hona. Bor i sthlm med massa illrar och alltid öppen för besökare.
Jag planerar en prov parning till på Milly som var skendräktig förre året. Två val av hanar just nu där ene blir bara pastell ungar och andra pastell, vilt och ev nån albino. Flyttar in till västerås på söndag. Tar 45min med tåg från sthlm som ligger på 114:- .
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sarah ska väl ta en kull också tror jag bestämt.

Jag finns 6 mil norr om stockholm.
Okej :D
Jag får ju höra av mig om det blir aktuellt. Nu börjar det tyvärr bli lite fullt i huset. Pga. Övergiven hamster m.m.