Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 471 ggr
sarae
0

Iller shopping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir man automatiskt shopping beroende när man har iller?

Mini iller gym

sarae
0
sarae
0

å en bonus bild på prinsessan

sarae
0

å så en till ;) sen e jag klar…jag lovar!

skrellet
0

Blir man automatiskt shopping beroende när man har iller?

Svar: ja det blir man. it comes with the territory Skrikandes

TottsiGirl
0

Hehe jo ja får nog hålla med.. :)
Jag skulle kunna shoppa hur mycket som helst till Ted, sambon är helt tokig på mej.. Köket ser ut som ett helt leksakshav och ändå vill jag köpa mer kul saker när jag ser dom Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

domiino
0

hra alltid älskat att shoppa men sen jag fick roxxy (eller hon fick mig) så har det bara blivit mer o mer. för vem kan inte motstå en lila leksak med fluff? speciellt för ca 300 spänn lixom.!!! ooo vad jag har köpt saker tilll henne! synd bara att den lilla sket ungen inte fattar att hon SKA tycka det är roligt med. hon kollar bara på sakerna, kopnstaterar att mamma är knäpp o går o lägger sig ingen….suck…

TottsiGirl
0

#6 haha känner igen de där jag oxå!! Köper man massa fina kuliga saker och ted bara fnyser och leker med en papperspåse eller nån kartongbit eller liknande suck…

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

TyraBanks
0

det är ju ens bebis(ar). klart man vill att de ska ha prylar :P :D

domiino
0

#7 hahha japp, köpte en fin liten puff till henne förra månaden, svin söt verkligen! och vad gör hon, försvinner med omslagspappret och har svin kul med det och skiter helt totalt i puffen.. =P

TottsiGirl
0

#9 haha precis så är det!! Jag sydde en del ett tag, så lägger man ner sin själ i olika roliga puffar och grejro och så bryr han sig inte ett skit.. ååå tack vad man känner sig uppskattad då Räcka ut tungan

gwen
0

Undrar hur många leksaker jag köpt som jag trott att mina illrar skulle älska. Sen väl hemma så blir de bara rädda för dem eller skiter fullständigt i dem. Deras favoritleksak tror jag faktiskt är en babyskallra i tyg från ikea. Snorgrön och ser ut som en alien, typ ett aleinhuvud på en tygring. med en bjällra i… den gillar de iaf att leka döda-leken med. Cool

Madde
0

Oj vad fina kort du har tagit sara. =)) och så häftiga grejer du har fått hem till dina illrar. =))

Och jag säger som er andra att man blir shopping beroende så fort man skaffar iller. =) Vill ju skämma bort de så mycket man kan. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

Tack madde! yup….shoppar betydligt mer till illrarna än till mig själv ,) i vissa lägen e man glad att man inte bor i usa tex…jag hade ju shoppat ihjäl mig!

Faxlin
0

Jag kan nog säga att jag hade nog också handlat ihjäl mig om jag bott i USA.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars