Idag
Nu ska jag duscha, ta mig mig kläder, kanske äta frukost.
Sen ska jag stänga in Melwin i badrummet, gömma toaborsten, för den var tydligen jätterolig.
Sen ska jag städa så det luktar gott, sen ska jag och Melwin gå ut i snön. Sen ska jag se om han gillar att bli dragen i pulkan, för isf så ska jag ta på mig skidor och sätta Melwin i pulkan, sen ska vi åka i spåret :P
Sen ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Grey's Anatomy :D
Sen ska jag kanske ner och kolla när Zige tränar Brazze Jujju. Och då ska jag spela in OC och What about Brian. Och sen blir det förhoppningsvis en skräckfilm :P
Sen har pappa förhoppningsvis skrivat på bindningen på min snowboard, sen ska jag hoppas att slalombacken är stängd, för då ska jag gå dit, alt. åka bil, och sen ska jag gå upp i backen och lära mig att åka ner utana tt trilla :D Men det blir troligtvis imon, för så mycket hinner jag inte på en dag, det blir ju mörkt så tidigt.
golf.ifokus.se

#4 ja, det ska va thessan för det :P

Tips är att hålla honom distraherad med något gott, som illervitanmin på tub. Man tar tuben mellan knäna och pressar fram lite undertiden man klipper klorna. Då glömmer han nästan bort att du är elak och klipper klorna!
men kelsövning må ju va det bästa :D..

*s* Funkar inte på mina, de förvandlas till ormar som ömsar skinn och vips har de smitit ur famnen och rusar mot garderoben för att gömma sig…
Brukar lägga lite vetegroddsolja eller furutone på teds mage då e han fullt upptagen med att slicka i sig allt smask annars är det stört omöjligt att klippa klorna på honom.. han förvanldas oxå till en liten pälsål
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag bruka ta honom när han sover, eller brukar jag klappa honom så han hamnar i trans :D
golf.ifokus.se
# 10 Fungerar bäst här oxå.
Sara
Söta bilder på lilla illerkillen Melwin :)

Tack =) Melwin har åkt pulka idag =)
golf.ifokus.se
ja, groddolja på magen är verkligen suveränt!! dom blir som förtrollade av det o då är det bara att klippa på!! =D
Sajtvärd på Iller.ifokus

ååh melwin är bara underbarast.. ååh vill också ha en så.. isbjörnsliknande klump :D ooh…

Ohh, vilken underbar tungbild.Jaja, jag är knäpp jag vet ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars