NEEEEJJ!!!! Emil Är död!!!
Älskade Emil, Varför? Jag älskar dig
Nej men oj, ??? hann du inte komma fram till vett ?

jo å jag skulle åka, så va han död å kall, Emill!!!! E så jädra ledsen

Så otroligt hemskt! Beklagar verkligen. Tyvärr kan det gå riktigt fort om det t.ex är någonting som stoppar upp i tarmen.
Hjälper ju naturligtvis inte att jag säger det. Vet bara verkligen inte vad jag ska säga.
Oj jag beklagar verkligen, de gick verkligen fort, lider med dig.
Trodde inte det kunde kännas så hemskt, han har alltid varit där, somnat med mig i sängen, jag är så ledsen, någon är borta, tittar på han nu, han ligger på golvet med sin mjukistiger å en blomma, Lilla Emil, varför? Är det mitt fel? jag kan inte förstå
Vet hur hårt de känns men inte är det ditt fel, man kan ju obducera för att finna orsak, det hade nog jag velat göra för annars är det nog svårt att bara lägga bakom sig. Usch de kvittar nog va man säger nu, kramar om.
Nu är tårarna slut för tillfället, känns så hemskt, han va min underbara vän

Beklagar så… :o(
kram
Usch beklagar. går rysningar i kroppen :(
I think more things before breakfast than people think all day 

Nej usch va hemskt.. Lider med dig och beklagar verkligen sorgen..

Beklagar så otroligt mycket. Jag förlorade själv ganska nyligen en liten tjej över en natt och vet hur ont det gör. Tankarna flyger runt och man undrar om man hade kunnat göra något annorlunda.
Men att inte förstå att de mår dåligt eller inte hinna in till veterinären innan det är för sent är inte något man kan klandra sig sjäv för, även om det är svårt att låta bli.
Beklagar sorgen!
känner med dig beklagar
Men usch så hemskt :(
Sajtvärd på Iller.ifokus
Nej, vad hemskt! Även jag har vart med om att hitta en iller död, det gör så fruktansvärt ont. Stackars liten.. 
Paulina
Hu.. bara ryser i hela kroppen när jag tänker på hur fort det kan gå och att det kan hända här med mina.
Finns inget värre än djur som går i förtid.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Beklagar så
Beklagar!
Sara

Hemskt ledsen för din skull. Minns att jag läste en tråd om Emil för ett par dagar sen. Hade inte sett något nytt sen dess och antog att han hade blivit bättre. Vi beklagar, både tvåbenta och fyrbenta.
Ja det va verkligen överraskande så fort det gick, några timmar bara , hemskt!

Hu!
Beklagar sorgen :(
Tröstkramar.