Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 323 ggr
sofie
0

Galen iller

Usch jag sitter här vid datan och skriver i lugn och ro. Betty är halvt tokig och springer runt och poppar och stutsar och har sig. Helt plötligt får jag nånting flygande på mig som kloar sig fast på axlarna och och håret. Då är det Betty som slänger sig från fotöljen till stolen där jag sitter. Gud vad rädd jag blev. Inte är man beredd på en flygande Betty. Hahahha

skrellet
0

Så det är inte bara vincent som har knäppa uppetider Räcka ut tungan

sofie
0

Hahaha ne Betty är det fart på dygnet runt nästan. Och så ska hon väcka dom andra så hon får leka. Men att skrämma mamma tyckte hon va jätte skoj ;)

sarae
0

hahaha stackare! jag hade fått en hjärta attack! liknande härnde mig härom naten, vaknar av att någo tungt landar i mitt ansikte å en klo flyger upp i näsborren, då e det rickie som har jagat stitch tills han blev så rädd att han sökte trygghet hos mig i sängen hihihi så nu har man ett fint sår i näsborren ;)

Flisa
0

0# och 3# haha :P lucifer låg, utan att jag visste, häromdan, på ryggstödet på soffan. jag satt och läste.. när jag sträcker på mig känner jag hur något flyger mot bakhuvudet och klamrar sig fast vid mitt huvud och skriker till, och lucifer lägger nosen på min näsa och kollar liksom uppochner på mig med uppspärrade ögon. liksom "jag skojade ju bara, matte!" haha, himla festligt Skrattande

ferretgirl
0

Du kanske ska döpa om henne till Polly, Polly den flygande illern *HAHA*:-)