Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 148 ggr
MarieB
0

OT inkorgen

Jag har SJUKT mycket problem med min inkorg. Meddelanden dyker upp, försvinner, står som lästa fast jag inte öppnat dem osv. Har problem varje gång jag ska rensa (för den är full). Jag ser att jag fått en del nya meddelanden men ha förståelse om jag inte svarar på alla.

sarae
0

Har frågat inne på värdsajten nu, och hoppas att de svarar ;)

sarae
0

Hur går det med inkorgen Marie? Har det löst sig? Har fortfarande inte fått något konkret svar på vad som kan vara fel då de aldrig hört talas om detta fel.

Faxlin
0

Deras tips är att du i första hand testar att byta ditt lösenord.

Om detta inte funkar. Kan du kanske tänka dig att ge johan eller staffan ditt lösenord så kan de själva få g in och se hur det ser ut.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MarieB
0

Tredje försöket till inlägg, se nedan:

Aaargh! Jag blir galen, nu hade jag skrivit ett ganska långt inlägg om problemen, men vad händer då? Jo när jag postar det kommer istället upp en meddelandesida om att jag "är redan inloggad". Och inlägget gick upp i rök…

Orkar inte skriva det igen… kan kortfattat säga att inkorgsproblemen dyker upp när inkorgen är full och ska rensas. Då blir det helt knäppt, men efter en del om och många försök lyckas jag till slut bli av med en del gamla meddelanden och då tycks problemen gå över. Med inkorgen iaf.

Lite drygt, men jag överlever ;).

Robinsnel
0

jo, jag har också vart med om det där, långa inlägg som försvinner och så orkar man inte skriva om, nu kopierar jag långa inlägg i en textfil för säkerhets skull… iFokus är inge vidare stabilt…