Bildbomb 2010!

Åhh, men Cilla du kan väl varna för att det är tung bilder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#0 Holy cra*! Det var en ruskigt lång tunga med en riktigt snygg "slutknorr" ;)
Paulina
# 4 Så nöjd han ser ut. Precis som om han hade fångat den heeelt själv. 
Sara

Bara älskar din lilla drutt =)

De är så söta dina grabbar Cilla. Trist att jag inte kunde träffa dem på mässan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
oooooooooo dreglar över Drutt hehe
Hugo har verkligen blivit helt sanslöst ljus nu!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#3 Det blir nästan alltid tungbilder här hemma :) dom gör inget annat än att lipa åt mig..
#5 Finns nog ingen med längre tunga tror jag ;)
#6 Det hade han också!! Ur min hand ;) nejdå, han hade nog snott den ifrån Snutt, det brukar han göra.
#11 Han är en mkt speciell liten kille, bedårande temprament.
#13 Mmm, väldigt tråkigt.. Men vad ska man göra lixom? :/ Får bli en annan gång då dom är friska och fit for fight!
#15 Haha :)
#25 Men han börjar faktiskt få tillbaka lite färg :) Svansen ger sig inte, den är lika randig som , hm,.. ja, randig.
#27 Dext hade också en envis svans som skulle ha endel färg med lilla vita svanstippen. Och till sommaren fick han alltid tillbaka sina 2 små mörkare prickar mellan öronen. Endel pigment verkar svårt att bli av med :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Här ser man svansen lite mer, jag hade önskat att den färgen lixom ljusnade lite ;) Han får vara fläcklig överallt, men svansen, snälla.
Jag har väntat i så många år nu, hehe..

Fina bilder!
Visade faster Molly bilderna på Theo och Blaj och sa att såna kunde hon få till våren. Hon såg helt förskräckt ut en stund innan jag förklarade att de är mycket mindre när de föds. Då andades hon ut.
Hon är dock inte övertygad om all den där pälsen på Theo. Hon sa att det måste vara jobbigt när man vill tvätta sina barn.
Ska gå och visa henne bilder på iller-valpar nu tror jag.

Underbara tungbilder till höger o vänster 
Tittar o tittar men hittar inte många likheter mellan pojkarna o brorsan Chaos.
Däremot trodde Tim att Bernard var Chaos haha
Vilka superfina illrar 
Åh bilden på blaj i #14 var underbar! Och Theo… ja vad säger man, han och syster är fortfarande så lika, och så enormt fluffiga! Ser ut som om de har en pudrad 1700 tals peruk på sig :)
#31 Drutt har alltid varit fin ju! :) Klart Theopheo får vara med på bild.
#32 Haha, tur att dom inte föds med en päls som är 14 cm lång. Då hade det varit jobbigt!
#33 Dags för dig att slänga upp lite bilder på Chaos tycker jag ;)
#34 Tack tack :)
#35 Peruken är 14 cm som längst ;)
Åh blev kär i Drutt och Theo
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#36 Du får inte säga så där Cilla.
Nu blev jag tvungen (ja försök o stoppa mig när jag får någon idé haha)o tvinga stackars Chaos att iaf försöka vara stjärna en stund.
Jag gör en egen tråd …;o)
#37 Ja, dom är fina :)
#38 Toppen!