Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 373 ggr
sofie
0

Illerträff Gotland?

Vecka 28 ska vi va på Gotland. Skulle va kul om det kunde ordnas en träff då. Så ni som bor där, kan vi inte komma fram till nått?

Vi kommer att komma på söndagen den 8:e juli och åker hem på söndagen den 15:e.

Madde
0

En illerträff på helgen vore inte helt fel. Speciellt inte för oss som jobbar.

Har jag tur så kommer jag jobba hela sommarn så enda chansen för oss skulle bli på en helg. =))

Men ni ska självklart göra som ni vill sofie =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LeeLoo
0

Absolut SofieManne!
Det ska vi ordna på nått sätt, kanske vi kan träffas i östergravar en dag. Nu har jag ju inte fått mitt schema ännu så det bli lite svårt att säga en passande dag. Men absolut ska vi dra ihop något & bjuda alla! Om det skulle spöregna så kan vi kanske ta en annan dag eller ev. vara hemma hos oss om det inte blir på tok för många. ROLIGT!!!

sofie
0

#2 Vad roligt LeeLoo. Nu vet inte jag exakt vart Östergravar ligger. Men vi märkte förra sommaren att det är inte så långt vart man än ska :)

LeeLoo
0

hehe.. jo, om ni ska till mig så är det en liten bit..eller inte om man har bil eller cykel, då går det fort.
Men annars, stan är inte så stor, nej. hehe
Spännande

cannaydia
0

SofieManne; Svenska illervänner håller på att planera träffar på Gotland för fullt just nu, och sommarträffar kommer det garanterat att bli!!! Vem kan motstå en varm sommardag ute med sina små tussar??…

I April kommer träffarnas datum vara satta hos Svenska illervänner och info finner du på hemsidan: www.illervanner.se

och självklart ser vi till att planera in en dag då ni befinner er på ön, storbesök ifrån fastlandet tackar vi ju inte nej tillSkrattande Ser gärna att fler fasslänningar försöker ta sig över till ön o ha semester ;-)

Hälsn. //Malin

Sarah
0

Kommer förhoppningsvis vara på ön större delen av sommaren!

cannaydia
0

Vad roligt Knubbs! Vi kommer att ordna minst en träff varje sommarmånad på Gotland! Något specielt datum du önskar att träffen var? *försöker ju anpassa så att så många som möjligt kan komma!* Glad

sofie
0

#4 Ne om det är i Visby tar det bara 20 minuter för oss dit :)

#5 Vad skoj :)

#6 Vad roligt Sarah, hoppas du kommer vara där när vi är där :)

Madde
0

vad kostar det och åka till gotland??? Med bil och så oss männsikor och djur. =)

Så man vet om man måste spara lite pengar. =)

sofie
0

Om jag inte minns fel så betala vi 600 kr per person när vi åkte i sommras. Och då ingick bilen och djuren med.

LeeLoo
0

#9 du kan kika på www.destinationgotland.se
de höjer priserna under högsäsong

Madde
0

tackar sofie och leeloo. =) Ska kolla direkt, då blir det ju rätt dyrt om man bara ska åka över en dag eller en natt.

cannaydia
0

men Madde, du kan inte åka till Gotland under bara en kväll/dag om du ska hit, du måste ha lite Gotlands semester;-)

Kolla ön, badstränderna o uteställena juh! Det är ett måste på sommaren vid högsäsongen!!!Skrattande

Sarah
0

Vet inte alls hur det kommer att se ut. Men, jag ska skriva uppsats i sommar och vi vill göra den där. Dessutom är killen gotlänning och vill vara där under sommaren. Måste bara lösa boendefrågan för illrarna.

Madde
0

Jo självklart vill man dit på semester. Men om jag har jobb i sommar kommer jag inte vara ledigt över huvud taget. =(( därför så vet jag inte hur vi ska göra. Har inte råd och ta ledigt då jag inte har komp eller semesterdagar.

Faxlin
0

#15: Men Madde kommer du inte till HC heller då?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

madde måste ju komma till HC..till och med jag funderar på att åka dit ;)