Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1266 ggr
Gilla
0

Slö-Dookie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon är väl för härlig.
Hon får sina stunder då hon bra vill mysa.
Oftast brukar det vara barnen som hon faktiskt gosar in sig hos…o i de märkligaste stilar.

Här är en bild

Gilla
0

en lite dålig bild…men det här är faktiskt oxå en favoritställning, en rätt vanlig,för knäppfian som det faktiskt går utmärkt att sova i Flört

Loveferrets
0

#1, Hahahaha dagens bästa bild, underbart söt !!

Anothername
0

Vilka härliga bilder. hoppas våran skutt är lika mysig.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Gilla
0

#2 visst är den :o)

#3  Alla är ju inte myspysliga.
Det är lite som att "köpa grisen i säcken"…man vet aldrig hur individen ska bli.
Dookie är ju inte en som gosar med oss vuxna i första taget…men man får sno åt sig lite stunder ibland  ;o)

Anothername
0

Haha ska stå "blir" lika mysig. Tyvärr är han bara bus sugen jämt sen är han ju valp än så länge så :)

Men iofs så är han mysig på sitt sätt ändå :)

Men skit söt va eran lilla skrutt i alla fall ^^

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

Haha ska stå "blir" lika mysig. Tyvärr är han bara bus sugen jämt sen är han ju valp än så länge så :)

Men iofs så är han mysig på sitt sätt ändå :)

Men skit söt va eran lilla skrutt i alla fall ^^

Bogey
0

#1 Dookie är inte den enda som gillar den ställningen Skrattande (Jag ville inte vara med på bild)

Hoppas du inte misstycker att jag bildbombar din tråd

Faxlin
0

#1 & #7 Så underbart söta när de ligger så där. Doris älskar att sova i knasiga poser. Tyvärr har jag inte möjlighet att fota de gånger hon är knasigast.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
0

Underbara yogaillrar. Vet inte hur många gånger jag fått höra "Men…men…det är ju som om de inte har någon ryggrad!"

Bogey
0

#9 Brukar svara lite skämtsamt, "Nej de har ett gummiband istället" Glad

En gång fick jag till svar, "Nej! Är det säker!?" Skrattande så det är inte överallt som nån är hemma fast ljuset står på.

Ceciliaolucifer
0
Aviendha
0

Sötnöta! Måste bara visa att Phoenix kan den med ;)

Faxlin
0

#12: haha, man måste vara iller för att kunna sova så :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
0

#13 Japp! Jag får ryggskottskänningar bara efter att ha kikat på dessa bilder :P

Loveferrets
0

hahaha så härligt o se deras ställningar.

Gilla
0

Man blir ju smått avundsjuk iaf.
Efter en natt i vår över 20-åriga säng (med fjädrar som står upp i ryggen) så har jag ruskans ont ;o)

Kul att fler knasillrar :o)

# 11 bland alla killar här hemma så är hon verkligen pralinen i kakburken…eller prinsessbakelsen ;o)