Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 192 ggr
Tesan
0

OT: Ensam hemma!

Japp då lämnade jag av min man idag på flygplatsen o kommer inte hem förrän nästa vecka! En kurs i Sandö genom räddningsverket skulle han gå!

Så med andra ord så sover vi ifrån varandra för första gången på ca6år, blir ju lite tomt när man inte har någon som sparkar på en när man sover, hmm hur ska detta gå!

Tur att man har 3illrar som med jämna mellanrum kommer upp i sängen o biter en i rumpan så man inte känner sig helt ensam!

Nä så elak ja e, det kommer nog att bli lite ensamt här!

Svejs

Faxlin
0

haha, där har jag jobbat i ett par år:-)
Sandö U-centrums skola.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

jobbigt att vara ensam. blir så konstigt när man inte är van att vara det. min pojkvän åkte till danmark i sommras i 2veckor. trodde jag skulle dö men man klarar sig. Känns ganska skönt att få vara lite ensam oxså. även om de känns jobbigt på natten. Men man vänjer sig. så funkar jag ialf. Jag längtar mest det första dagarna sedan går det bättre.

[jenkass]
0

jo sant.. men tänk så härligt när han kommer hem å ni får träffas igen :))

Pinscher2
0

Jag förstår precis hur Du känner Dig!

Efter att ha haft distansförhållande i 3 år så har jag skitsvårt för att vara utan min Per, om det så är för en dag!

Å aldrig att JAG känner att det är skönt att få vara lite ensam, det är jag så MYCKET ändå… Nä, jag mår som allra bäst när jag får vara intill min Per! Då är jag lycklig! Glad Jag kan liksom inte få nog av honom, trots att vi har varit tillsammans i 7 härliga år =)

Tesan
0

Säger det samma, svårt att få nog av dom varma, gosiga kramarna man får!