Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 1448 ggr
onelma
0

Ny här

Hej

Är ny här, så jag tänkte säga hej =) Hej! :P

Heter Vicky, är ifrån och bor i Falun. Men har spenderat en massa tid utomlands. Men bor nu med min sambo i vårat hus med våra små kärlekar, som ni kan se nedan lite om :P

Blev tipsad om denna sida av en kär vän, som är eller mer brukade vara här inne mycket förut iaf. Hon har det så mycket nu, så hon orkar inte. men iaf, ska se vad man kan hitta för kul här =)

Tazz - Viltfärgad iller hane på 5 år, ifrån Ungern

Lilith - Viltfärgad iller hona på 7 år, ifrån London

och sist men inte minst.

Lily en pastell hona på 3 år, ifrån Sverige =)

UlrikaD
0

Välkommen!

Har du bilder att visa upp? Är alltid nyfiken på hur andras illrar ser ut.Skrattande

onelma
0

Absolut det har jag :D Ska se om jag får in dem bara. Då det var en massa strul för mig att ens kunna kommentera hehe. Tar evigheter. annars så får de komma en annan dag :P

Och tack så mycket! =D

UlrikaD
0

Kan säga direkt innan du blir frustrerad att efter kl.00 nu det senaste så har iFokus frispel. Allting går segt som kola, blir dubbelinlägg osv.

Så vänta du tills imorgon så slipper du kasta ut datorn genom fönstret.Flört

onelma
0

Haha tack för förvarningen, risken hade varit stor att datorn flög ut genom fönstret Tungan ute

villhailler
0

hejsan välkommen till världen med illrar .. katarina heter ja kallas katta … kramar

Loveferrets
0

Välkommen till oss, hoppas du ska trivas, väntar mig oxå bilder på era älsklingar men som Ulrika säger så har iFokus frispel o de e tyvärr inte bara under natte tid numera men hoppas du kan lyckas luska in lite kort på dom.

Aviendha
0

Hejsan! Givetvis vill vi se bilder :)

Bogey
0

Aahh, vad roligt med lite flera Faluillrar. Skrattande

Är vännen den som kallar sig Scorpion66 här inne? i så fall kan jag nämna att vi inte bor så långt ifrån den personen.

Kanske är läge för en Faluträff den här våren med. Får se om vi orkar och har tid, eller om nån annan tar upp stafettpinnen Flört

elinn
0

Välkommen hit! Jag säger som alla andra - bilder =)

#8 Ja, en Faluträff skulle vara roligt, var länge sen nu hehe ;-P

Faxlin
0

Alltid skojigt med fler aktiva medlemmar. Så välkommen in. Och liksom de andra vill jag också se bilder på dina sötnosar. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars