Men kom igen.

käkar äpple, skäller på illrar som kraffsar & håller igång

tessan kolla saraes tråd om väskorna

seriöst, vill du veta hur tråkigt jag har? =)
zappar igenom alla knalerna väldigt fort, samidigt som jag skriver dumma inlägg på forumet och sneglar på pojkvännen som reparerat sin cykel på vardagsrumsgolvet i typ tre h snart. inte ens illrarna vill hänga med mig.
ett glas vin skulle sitta fint….

Jag graverar illrar på glas jag ;-) Så jag är väldigt lite här nu i kväll faktiskt. Nu är det ett snabbt breijk för en rökpaus liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 haha låter superkul, vilket tålamod han har cykelreparatören ;P

#6 vad spelar du?

#6: Jag vet. Därför jag satt mig och graverat. Men efter fyra glas var jag bara tvungen. Tyvärr. Vill sluta. Men allvarligt, det är gott och då blir det assvårt ju.
Jaja, jag vet ingen karaktär här inte. 
Audiatur et altera pars

#7 På Wii är det Bowling som går i första hand :P
Bara det att min kusin glömde att glömma sitt Wii här när han åkte hem till Norge, och min lillebror och Zige har beställt Wii, men de kommer inte än, för det är slut på lager :(
golf.ifokus.se

ah oki! GL

#8 Testa med Nonijuice :D
golf.ifokus.se

#12: Vad är det?
Audiatur et altera pars

http://www.tahitiannoni.com/sweden/swedish/retail/index.html?r=742
nån droppe under tungan vid varje röksug, sen är det fixat ;)
golf.ifokus.se
men tänk om man vill röka då 

då är man knäpp :D
golf.ifokus.se
ja men att jag e knäpp har vi väl konstaterat för länge sedan….

#14: Kunde inte hitta någonstans där det stod om att man blir av med rökbegäret liksom.
Audiatur et altera pars

Nej, tror inte det står för de får inte göra sådan reklam för juicen.
Visade bara vad det var för juice.
golf.ifokus.se
vad händer om man röker OCH dricker sån juice samtidigt? dubbel eller ingen effekt?

#5 han? han älskar att meka med cykeln. det är snarare jag som har tålamod: rassla, svära, skruva, pumpa, sen det där jävla snurrandet på hjulet, "tktktktktktktk!!!!"
sluta röka-tips: börja snusa. funkar skitbra. om man vill sluta snusa då? tyvärr, går inte….

#22: Om man spyr av snus då?
Audiatur et altera pars

#21 ja, om man vill bli av med röksuget ska man ju bara droppa juice under tungan, dricker man det och röker så blir man ju bara allmänt pigg typ =)
golf.ifokus.se
skicka hit en flaska! Behöver plugga 24 timmar om dygnet nu för att ens ha en chans på tentan på lördag!
har du pratat med min mamma eller?

# 23: av smaken eller nico-kicken? är det smaken som spökar finns det ju smaksatt snus, och även white-varianter som inte rinner så man slipper smaken. är det för starkt finns det miniprillor. allt för att rikta sig till den nya målgruppen tjejer.
annars menar jag mest att "det var dumt av mig att sluta röka med hjälp av snus, för det var en baggis jämört med vad det är att sluta snusa".
haha…nej snus funkar inte här heller…kalvar som en ko

#27: Nepp men som mamma själv behövs det inte mycket för att inse att tankebanorna går i det ledet ;-)
#28: Har testat allt. Jag blev tvingad att sitta med en prilla i under fem timmar när jag var liten för att jag hade tjuvsnusat. Eller ja allt balade ur i alla fall. Jag skulle försvara mitt snusande och så trasslade jag in mig som fan. Så slog jag och min styvfar vad om att jag skulle kunna sitta med en prilla i munnen i fem timmar. Detta då jag sagt att jag tyckte det var gott med snus.
Så klarade jag det skulle jag få en cyckel som jag kollat in, klarade jag det inte. Skulle jag bli utan.
Envisa jag satt med denna prilla inne tills jag var på väg att spy. Svalde och svalde, mådde mer och mer illa. Efter fem timmar spydde jag som en gris i ett dygn.
Ska kanske tillägga att när jag tjuvsnusade spydde jag med. Men vägrade erkänna detta. Efter det klarar jag inte av smaken eller lukten heller faktiskt. Spelar ingen roll om det är smaksatt eller påsar eller vad det är. ;-)
Audiatur et altera pars

haha, en flaska kostar 400 :- :P och snus luktar så in i helsikes gott! fast det typ svider när man har det i munnen =/ t.o.m om det är invirat i hushållspapper :P
golf.ifokus.se
ja du Åsa vad säger man? även du verkar vara skadad från grunden ;)

#32: Har det tagit dig ända tills nu med att komma på det? 
Audiatur et altera pars

# 30 asså, ursäkta, men hur gammal var du, och hurdant var den där snubben funtad? man slår väl inte vad med en unge om gift eller!?
#31 det är ju svidet som är gott ju! fast som vanesnusare får man snusa sig sönder och samma i käften innan man får svidet. japp, jag är störd…

hmmm, åsa, fick du cykeln då?
golf.ifokus.se

#34: Jag var 12 år. Och anledningen att han gjorde så där var för att få mig att hata snus för resten av livet då han ansåg att vart jag avskräckt då skulle det hålla i sig. Och han fick ju rätt visserligen. Men lite hårt då jag blev så fasligt sjuk. Kommer ihåg än i dag hur dålig jag var.
#35: Japp det fick jag. Fast jag fick vänta tills jag vart frisk efter snusandet. Men direkt jag var på fötter så åkta han och jag och köpte cykel ;-)
Audiatur et altera pars

Nä, ni är ju knäppa hela högen ;) Man kanske skulle sova lite så man orkar träna imon…hmmm
golf.ifokus.se

haha, ja visst är vi. Här skyller jag på kommande abstinens då jag vet att mina cigg snart är slut och det ger mig en förarning om morgondagens abstinens. Då blir jag lite knäppare än vanligt. 
Audiatur et altera pars

# 36: tja, det var ju schysst att du fick cykeln iaf. och det funkade uppenbarligen, maratonsnusandet!

#39: Japp det funkade. Även om jag inte skulle använda mig av samma sak själv med mina barn.
Audiatur et altera pars

åsa, har du testat att maratonröka? bara röka röka röka röka röka röka tills du tröttnar?
golf.ifokus.se
ja det har i alla fall jag gjort…det gör bara att jag blir ännu mer röksugen dagen därpå…
Åsa, skall jag Pma cigg till dig eller?

#41: Då hamnar jag på sjukhus. Jag har ju astma ju :-)
#42: Funkar det 
Audiatur et altera pars

hihi, har du astma borde du kanske verkligen överväga att sluta :D
golf.ifokus.se

#44: Ja men jag vet. Varför tror ni jag vill sluta fast jag tycker det är gott. Jo för jag vet att jag kommer få lida skit för det här sedan.
Jag har dessutom en mamma som dog i lungemfysem så jag vet att det är vad som kommer som ett brev på posten om jag inte slutar.
Gaahhh, har faktiskt gått så långt att jag har börjat söka efter folk som kör med hypnos för att bota rökare. Har hört talas att de finns men inte hittat någon än.
Audiatur et altera pars
En hammare hårt i huvdet är nog det enda som tar på dig Åsa, envetna människa ;)

Godnatt
Sluta röka, börja kröka :S Dåligt rim :P
Rök är kasst, skär dig med nåt vasst :S
Fimpa din cigg, hitta dig ett ligg :|
Skit samma :D
golf.ifokus.se
natti natt! men de två i det sista rimmet går ju hand i hand ;)

envetna människa, så du säger. Jäkla sketonge ;-)
natti natti Thessan_87. Sov gott. ;-)
Ska jag också försöka med så slipper jag gå i taket av röksug här hemma. hihi
Audiatur et altera pars
Jag har i 5 dagar levt ett hälsosamt liv :P Inga kolhydrater nästan (bort med bröd, potatis, ris å socker) med nästan inga så är det för att jag tar en frukt då å då å de innehåller kolhydrater. Sen har jag inte druckit sen nyår, och inte rökt på en vecka :D
Tanken är att jag ska få bra kondis å slimma ner mig lite :D Ska bara promenera nu sen lägga på lite kolhydrater å börja träna om några veckor :D

#50: gott och höra velsan! när du kommer in i det, träningen, högre ämnesomsättning, bättre sömn och det faktum att du faktiskt inte längre är sugen på "kass mat" kommer du att må så bra! det är tungt de första veckorna, men sen gå det lätt! (jg blir lika glad varenda gång jag hör att någon gör sånt här!)
lycka till!

#50: Super duktigt gjort. Kan inte säga annat.
Audiatur et altera pars
imponerad! Något man själv borta ta tag i faktikst….ingen som har lust att veva igång mig?
va! menar du att du ska gå å lägga dig före mig? Nej så här kan vi inte ha det! bästa att jag gör samma sak! ska vi se vem som hinner först?

#53: hade du bott i malmö; lugnt! så fort ekonomin tillåter är det jag som skaffar träningskort nämligen. älskar styrketräning

hihi, så nyttigt, igår åt jag en plopp och drack coca-cola, sen var det te med massa socker och sockerkaka :P och så åt jag upp chokladen i en chokladkalender…hmmm, men nu ska jag snart iväg och träna iallafall :D
golf.ifokus.se

Jag har inte rökt på 3 veckor nu, o ja ska börja gå ner i vikt, fusk då såklart för ja måste ha tabletter t hjälp :)