Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 3110 ggr
elinn
0

Älskade Trissan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det gått en hel vecka sedan min älskade Trissan lämnade mig och resten av familjen. Det har varit oerhört jobbigt och det är först nu jag känner att jag kan/vill/orkar prata om det.

Den främsta orsaken till att det har varit så fruktansvärt jobbigt är att hon somnade in hemma, helt själv, natten mellan 3-4 januari.

Hon var med mig på kvällen och var som vanligt och på morgonen när jag vaknade och skulle titta till henne och de andra så fanns hon inte mer. Hon låg i sin puff där hon alltid brukade sova så förmodligen har hon bara somnat in och sen inte vaknat mer. Så en liten tröst i det hela är väl att hon förmodligen inte lidit. Eller åtminstonde så försöker jag intala mig själv att hon inte gjorde det.

jag har grubblat mig halvt fördärvad över vad som egentligen hände men jag blir aldrig klokare.

Nu har jag iaf börjat acceptera läget men jag saknar henne något så otroligt mycket.

Jag vet att hon har det bra nu och förhoppningsvis så har hon hittat Elvis där uppe.

Vi kommer aldrig att glömma dig Trissan! Du förgyllde våra liv och vi hoppas vi gjorde detsamma för dig!

Sara
0

Beklagar sorgen så mycket, Elin! Gråter

Det är inte så mycket man kan göra när de inte visar att det är något fel.

Sara

Faxlin
0

Beklagar så eran förlust Elin. Tänker på er.

Kramar i massor

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

Usch beklagar så, undrar vad som egentligen hände henne eftersom de var bra kvällen innan ?

Lider med dig Elin kramar.

Banankaka320
0

Usch tråkigt >< Vila i frid

Madde
0

Är så ledsen för att Trissan inte finns mer. =( Vet hur mycket hon betydde för er.

Jag finns här om du vill prata. Många kramar från oss i örebro

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Aviendha
0

Beklagar sorgen!

Musiken
0

Beklagar verkligen!! :(

Gilla
0

Beklagar sorgen :o(

sturee
0

usch…beklagar verkligen sorgen. Det är de värsta med våra kära djur, man blir så fruktansvärt fäst vid dom.. Vill inte ens tänka tanken på den dagen då det är dags för ens egna lilla sture… :/

sarae
0

beklagar så! tröstkramar från oss

UlrikaD
0

Beklagar verkligen!

FerretCrow
0

Beklagar. skickar kramar i massor

Anothername
0

Beklagar verkligen :(

Hoppas verkligen hon slapp lida.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

JossanH
0

Beklagar sorgen :(
Att bara få somna in medans man sover är egentligen få illrar förunnat. Förstår att saknaden är stor. En vän sätter sina spår.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

Beklagar Elin Gråter

ninica
0

beklagar elin … tröst kramar från  tjejerna här hemma

Ceciliaolucifer
0

Men lilla Trissan :( Beklagar sorgen Elin. Du har gått igenom mkt nu och jag hoppas att dom små som är kvar få leva länge och lyckligt.

strawberry09
0

R.I.P Trissan och beklagar sorgen Elin!

[HannahoHenrik]
0

fy så tråkigt, beklagar verkligen er sorg

sofie
0

Beklagar verkligen. Men hon fick somna in hemma lugnt och skönt med sina vänner tryggt i sömnen. Men vet hur det kännns, Kola somnade också bara in en natt.

elinn
0

Idag har jag hämtat Trissans aska så det känns bättre nu när hon är hemma igen.

För övrigt så vill jag tillägga att vi träffade världens bästa veterinär när vi kom in med Trissan. Han var verkligen sympatisk och förstående. Han fick en ros i tidningen och idag när jag kom fick jag en kram.

JossanH
0

#21 vad fint :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

#21 Åh, underbart!

Faxlin
0

#21: Så otroligt viktigt med ett bra bemötande när man har sorg. Glad att den du träffade var bra. Och en dagens ros i tidningen är de helt klart värda när de är bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tortoise
0

Många tröstekramar till dig Elinn! Förstår att det måste kännts jobbigt att inte ha varit med henne och inte ha hunnit säga farväl innan hon somnade in, det är nog alla djurägares största skräck..Men alla små djur borde få somna in så, hemma i sömnen i sin egen sovpuff..Trissan har det nog bra nu, där uppe i illerhimlen.

Norrskenets
0

Beklagar sorgen*tröstkramar från oss*

#21 Vilken bra veterinär, sådana vill jag ha mer av