Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 3826 ggr
niinnis
1

MSN adresser?

Hej!
Jag själv sitter mycket på msn. Det hade varit kul att haft lite mer iller folk på msn, så om alla har lust att skriva in sina MSN adresser här :]

Vet dock inte om jag la en den på fel kategori.. ?  

Skriv gärna lite kort info om er själva!

Mvh

niinnis
0

Kan jag börja med att berätta lite kort!

Jag heter Linnea, är 16 år gammal. Bor strax utanför göteborg på en hästgård. Har katter och hästar men ingen iller ännu men vill ha och kollar lite smått runt.

Min msn är Aspenberg423@hotmail.com

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns iofs redan en sånhär tråd, men why not liksom =)
**
Thessan_87@hotmail.com** (rätt lokiskt med tanke på mitt namn här på ifokus) ;)

Kort info: (Flört) Namn: Therés Nordström (helt otroligt, men på iFokus vågar man skriva sånthär utan att vara rädd för att bli bortrövad när man sover eller liknande :P)
Ålder: 20 (870409)
Bor: NybroDjur: Illrar: Melwin och Epona, Råttor: Wolwerine, Lepad och Paztell, Katt: Gollum, Spindel: Sonya, Ödlor: Greger och Bertil.
Intressen: Sitta vid datorn, kolla teve, styrketräna, spela golf, lasergame, minigolf, bada, bowla, snowboard, längdskidor, sjunga, spela gitarr, osv :D

golf.ifokus.se

Soffi
0

Heter Sofie, är 19 år och bor i Sthlm. Tog precis studenten från natur/beteende vetenskaplig linje och söker just nu jobb och lägenhet i Göteborg. Har pojkvännen Linus (Lsun) och våra två illrar Lucifer och Lilith nere i Göteborg på Hisingen. Var handbollsspelare förut men lyckades förstöra axeln så ordentligt att jag blev tvungen att lägga ner.

Min msn: potatisbulle@hotmail.com

Gasoline
0

Kallas för Lyllan. Är 17 år och går Estet/musik på gymnasiet i lindesberg. Planerar Att skaffa iller så fort jag sparat till lite pengar. Blit jätteglad ifall folk addar mig =)

MSN: bp.gasoline@hotmail.com

Kom ihåg att berätta vem du är när du addar.

sofie
0

Heter Sofie blir 21 år i sommar. Bor i Nyköping med min sambo Manne och våra 6 illrar. Vi har haft iller i 2 1/2 år. Går hemma om dagarna för tillfället. Hoppas på att kunna hitta en möjlighet så jag kan utbilda mig till florist.

Min msn: sofieb86@hotmail.com

Berätta gärna vem du är när du addar.

Thyne
0

Anna heter jag och fyller 18 till hösten. Jag har två små snosar vid namn Melwin och Wilma.
Jag går estetiska musiklinjen på Brogårdsgymnasiet i Kristinehamn, där jag både spelar gitarr, fiol och även sjunger när lusten faller på.

Msn: roughplaying@hotmail.com

Säger även som sofieManne; berätta gärna vem du är när du addar, alltid trevligt att veta =)

Velsan
0

Vanja, 20 år på midsommarafton,bor i Stockholm, Huvudsta (Solna). Har strax 5 illrar (Kentucky, Boston, Montana, Alaska och en valp tillkommer) och bor med min Sambo Martin :) Börjar jobba på Bauhaus 27/6.

Är kontaktperson för Uppsala och Stockholm för Svenska illervänner, sitter i deras styrelse som evengemangs ansvarig :) Så har ni frågor om illrar eller vill träffa en i riktiga livet så kan man prata med mig :)

Msn: Velsan01@hotmail.com

ferretgirl
0

MSN namn är trollvalpen@hotmail.com

Namn: Christel Berglund
Ålder: 54 snart (530726)
Bor: HelsingborgDjur: Illrar: Laban, Lina, Lilleman, Tiffanie, Tilly, Sheere Kahn, Nanooq, Agnez och Jazz. Sen har jag Jazz systrar Calypso och Electra kvar här hemma, + att jag sen just nu har 2 valpkullar med totalt 9 valpar. Deras namn är Kull 1: Sir Lancelote, Sir Ggaylord Lady Of The Lake och Lady Zaphira. Kull 2 heter Charley, Cody, Cuma, Cinkajou och Casper.
Intressen: Mina illrar, valpuppfödningen, sy, sticka, läsa en bra bok, se en bra film, gå på bio, vara med mina kompisar.

TanjaS
0

Namn: Tanja S

Ålder: Snart 35 år.

Bor: Jönköping eller hos pojkvännen i Vetlanda. Kommer från Västerbotten, via stholm i 10 år och numera i småland. Har även bott i borås och skåne.

Yrke: Beteendevetare, dock sjukskriven sen mars 06 efter en allvarlig fotoperation. Jobbat natt som uska innan. Många utbildningar och arbeten i grunden…

Djur: 3 illrar (rip lilla nora 4/4) och pojkvännens fiskar och orivilliga wätterspindlar utanför mina fönster

Intressen: musik, skriva, sjunga, måla, cykla, sova, soduko, människor, mina vänner, pojkvännen och hans två barn, mina tre tamillrar samt att sortera strumpor :0)

Msn: tanjastenbro@hotmail.com

Hemsida: www.lunarstorm.se/TanjaS

www.nogg.se/TanjaS

[jenkass]
0

jennie heter jag, nyss fyllda 20 år. (870515) Gick handel- och administration på gymnasiet. Jobbar nu som telefonist på eniro :D Bor i Borås i en 2:a tillsammans med min pojkvän och vår gosboll Toxi. Älskar tatueringar, piercingar, musiken (60-tal, rockabilly, punkrock m.m.) jänkare och sommaren =)

kyken
0

Namn:Ulf conny

Ålder:jag är 37år

Bor:Jag bor i västerås med min familj.

Yrke: Jag jobbar som fastighetskötare på halvtid.

Djur: en hund två katter och två illervalpar

Intressen:Att vara ute i skogen och ta långa promenader men mina djur sen gillar jag att hålla på med bilar,djur,mm

Favoritmusik:Jag lysnar nästan på allt men mest så blir det Techno/Trance,mm

Msn: iller_nemo@hotmail.com

Hemsida: ??!!!!!!!!!!

smalltowndude
0

Erica heter jag, bor utanför Karlskrona, har precis fått hem min lilla illerkorv Pysen :)

elektriskpost_@hotmail.com

TessanK
0

tess_tess_@hotmail.com

Neeevis
0

heter Louize är 17 år! går samhälls programet jag har en häst, en katt, en hund, en kanin och en illervalp :) och jag bor i skåååååne :)

louise.nevhage@hotmail.com

skrellet
0

heter tommy

är 23 år. 

jobbar som industri-baxare och murar-hantlangare.

bor i gävle med sambon sandra och illrarna vincent & tess.

intressen är thaiboxning, dataspel, rollspel, tatueringar. djuren och sandra såklart ;)

musik jag lyssnar på är hardcore, reggae, punk, metal.

msn: skreckis@hotmail.com  välkommen att lägga till om ni har något intressant på hjärtat :)

[Falo]
0

Heter Calle, bor i stockholm, arbetslös sedan en vecka tillbaka och några dagar framåt.

Bor med illrarna:

Tengil som jag tog som första iller då han var valp.

Freja som var min andra iller, omplacering och är född innanför murarna.

Wilma som jag hämtade hem som omplacering från Åland, hon är uppväxt i sverige och poppar därmed  inte som ett mumintroll.

falooo@msn.com

League
0

Ea heter jag,19 år.

Gick energi på gymnasiet, har sommar jobb. Jobbar veckovis.

Har Ronja, Ruben (totte) och min illervalp som inte fått namn än.

Intressen: mina bäbizar och datorn. Hinner inte med så mycket mer iom att vi bygger ut.

rocker_andrea@hotmail.com

HannaM
0

Hanna, bor i Stockholm med Jonathan och vår iller Elliot. Är sjukskriven och går hemma och skrotar hela dagarna så jag är på msn ofta.

Luton_86@hotmail.com

skrollan
0

Linnéa, bor utanför södertälje med sambo och en katt och två illrar. Pluggar barn&fritid + jobbar på statoil och är barnflicka :)

Linnéa_Uttman@hotmail.com

Madde
0

Madelene heter jag, bor i Lindesberg för tillfället men söker lägenhet i örebro då jag jobbar där. Jobbar på ett lager, vi säljer allt som har med Elektronik och göra.

Jag har nyss flyttat isär och bor nu mera själv. Så det är jag och mina 5 illrar.

• Klarsferrets Xander 2år
  • Askungens Benjamin 2år
  • Klarsferrets Criss 2år
  • Klarsferrets Xac 1år
  • Frank Zappa (nytillskottet) 1år

På bilden är Frank, tänkte att jag skulle visa upp honom lite nu när han är ny här hemma. Han är det svarta Fåret! (mest för att han är viltfärgad och inte har samma färg som de andra. Då de är pasteller)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ed5d97a3-38e7-4251-a7cb-ba7c31b1fd3e&Filename=IMG_9282 - Frank Zappa.jpg)

Håll till godo RIKKI. =) 

Min msn är madde148@hotmail.com

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elmo
0

Susanne, bor i nordvästra skåne. Delar hus med sambon, två rottisar, gojan, illern Zira, och några reptiler och kaniner. För tillfället arbetslös så jag är inne på msn rätt ofta ;D

ennasus83@hotmail.com

japiloup
0

japiloup@hotmail .com

VeronicaKahlbäck
0

jag heter Veronica bor i kumla som ligger utanför örebro. 
har fyra yrväder
Berit som vi tror är fem år.
Mio 3 år.
Timon 2 år.
Zebben 1 år.
jag har varit sjukskriven ett år men ska troligen gå bygg i höst igen inriktning måleri!
firar snart ett år med pojkvännen=)=)

kahlbaeck@hotmail.com

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

jessicanilsson
0

jag heter Jessica 19, bor i örebro men flyttar snart till fellingsbro med min illerkille Bruno 1. skulle vara kul med lite illerkompisar till Bruno:)

babsan
0

jag heter jennifer bor i ett radhus i södertälje med 2 illrar, en katt och en hund :D

msn är yo_jempa@hotmail.com

UlrikaD
0

Tack Madde!! Äntligen!Skrattande

Illercafe
0

Jag heter Liselott och bor i Landskrona/ Skåne.
Jag bor med sambo och illrarna Pfaff och Megabyte
Jag och några till här nere brukar fixa lite träffar runt om i Skåne.
Msn: valkyria92@hotmail.com

kitty
0

satans_avskum@hotmail…

Satmaran
0

la-ida-loca@hotmail.com

Heter Lillan, bor i Malmö med min son 6 år och mina illertjejer Ida och hennes dotter Maya. Jag är 43 år och har 15 års erfarenhet som illerägare.

[jenkass]
0

Borttaget av sajtvärden.

babsan
0

#30 det är tråkigt när folk gör så :S dom tog min gamla msn oxå :/

Stinko
0

Emma heter jag, bor i Luleå, men är mycket hos min pojkvän i Östersund.
I slutet av denna månad (juli) hämtar jag min illervalp. :)

saltatiocrudelitatis@hotmail.com

villhailler
0

hej ni kan adda mig på msn om ni vill säg bara erat nick name å att ni kommer från fokus

msn hygena@hotmail.com

sarae
0

sara, bor i göteborg med ett gäng illrar som under senaste tiden bara verkar bli fler….vet INTE hur detta har gått till ;) 5 års illervana, Medarbetare på iller.ifokus, omplaceringskoordinator å lite annat. Med en obotlig nyfikenhet för allt som gäller illrar ;)

sara_e_k@hotmail.com

villhailler
0

äre ingen som vill adda mig ? hygena@hotmail.com

villhailler
0

nu har jag addat alla hära förutom dom  som adda mig

Ilokay
0

Sandra heter jag, fyller snart 19 år och bor med min nyförlovade sambo och våra två mysmonster.

Jag går sista året på estetiska programmet, film / tv i sandviken.

Mina intressen är : film, hästar, iller, tatueringar (har endast en men fler ska det bli;P)

musiken jag lyssnar på är varierande men gillar mest hårdrock, metal, rock. det jag lyssnar mest på för tillfället är bland annat ; Frank Zappa, Sparzanza och Nightwish.

msn: Ilokay88@hotmail.com

bilddagbok: Ilokay lägg gärna till mig där med om ni har någon:) alltid kul att se lite illerbilder^^

rockabillycowboy
0

Johan här 30 år o bor i malmö, väntar på att bli med iller igen (äntligen). Hör av er, skriv iller så jag har ett humm om vem som addar

rockabillycowboy@hotmail.com

tantan
0

Jonathan, 21, gift med munkhammar och bor med elliott

munken_90@hotmail.com ( ja jag vet, jag borde byta..)

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

skrellet
0

*putt*

Lenore
0

Namn: Linda

Ålder: 22 år

Bor: Landskrona i Skåne med sambon Dennis.

Yrke: Undersköterska. Jobbar inom demensvården.

Djur: Illertjejen Nintendo, a.k.a Nindo som kommer hit 7/9.

Intressen: Djur, litteratur, film, musik, datorspel

Msn: problembarn_nr67@hotmail.com

skrellet
0

*putt*

JossanH
0

Heter Josefin, bor i Boxholm (närheten av Linköping) i hop med mina 3 små sötnosar Dexter, pegasus och Triton-Skiton.

Jag är 23 år och lever ensam med mina små älsklingar. Är bra att ha lite tid för sig själv… o sina små.. :)

som intressen har jag mina illrar, min dator, mitt internet och mina vänner!

MSN- jossanhall@hotmail.com

Sajtvärd på Iller.ifokus

villhailler
0

de är karar som addar mig å visa kukar å allt … :( … ta bort mitt inlägg med msn .. tänk att sådant ska förstöras