OT:håll tummen för mig
i morgon bitti ska jag åka hem till sverige o det bådar inte gott titta på vädret nu för en stund sedan vad såg jag jo SNÖ:SNÖ:SNÖ inte bra när man ska köra så långt , Jag har bara en sak jag önskra mig ingen blåst tack för mig. Vist jag kanske behöver gå ner lite i vikt men inte så många kg på en gång hua ligen det är inte roligt .
Men vad gör man inte för dom små liven man åker runt o kollar olika uppfödare. Tänk vad man kan utsätta sig för när det gäller små illrara.
haha ja illrarna styr vårt liv eller hur var det nu? Nu får du banne mig se till att köra försiktigt anna! men sjösjukan kan du nog inte göra så mycket åt!

Jag håller med Sara, kör försiktigt. Vi vill ha dig helskinnad tillbaka till Sverige.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nä sjö sjukan går det inte att göra något åt o faskin vet jag om det går att göra så mycket åt körningen heller för i tyskland så kör dom ju som om dom har eld bakom bilen hela tiden .
men jag håller mig vid 110 plus så det ska nog gå med sommar däck hihi

Kör försiktigt och va rädd om dig!
ja du måste verkligen köra försiktigt. Hoppas att det inte blir allt för dåligt väder och att det inte blåser allt för mycket. =)
Ses på fredag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Här hemma håller vi alla tummar och tassar vi kan. Kör försiktigt och ta det lugnt. Vill gärna se och höra vad du har haft för dig på onsdag.
Alla hälsar och ger dig många kramar. Ska försöka låta bli att hälsa på dig inatt, så att du får sova gott
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#4 det ska jag göra.
#5 vist vi syns på fredag
nu stänger jag av datoren o kommer inte in förän på ondags kvällen efter att jag varit hos Anette så det blir en lååååååååång resa först hem sedan till skövde o sen till baks hem i gen