Wiii, lite snö =)
Igår när jag åkte hem efter att ha ätit middag hos mina svärföräldrar var det +4 grader ute och inte en snöflinga syntes så långt ögat kunde nå. När jag gick och la mig vid tolv så var det fortfarande ingen snö på backen utanför mitt fönster, men när jag vaknade klockan åtta i morse så ligger det ett tunt, tunt täcke med vid snö på marken och termometern visar -1,4 grader =)
Fler ställen än Fjärde Tvärgatan på Brynäs i Gävle som fått lite snö inatt?
Iiiiiingen snö att skåda precis söder om Stockholm city, jag börjar tröttna rejält på det grå/brun trista vädret, allt är bara blött och tråkigt… Ge mig snö och massa massa kyla, trött på det här fisiga vädret nu :P

*suck* samma skit här. ett täcke av snö har sprdit sig över landskapet. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

I småland bara regnar och regnar det…..suck…..börjar bli trött på det nu….

jag vill inte ha snö…ge mej vår och varma dagar

Inte en snöflinga här uppe i Hörnefors heller (ligger 3 mil söder om Umeå):( Lääängtar efter att få åka skidor nu.

Vi har rätt mycket snö här i Skellefteå nu, för typ fjärde gången i vinter - alltid har det töat bort. Men nu verkar det äntligen bli lite kallare också, så det stannar nog! Har snöat i ca tre dagar, så allt fick ett vitt täcke.. fint :)
Ingen snö i Skövde….:D
Nej fick ni snö. Attans, det vill ju jag oxå ha.
Fast jag och chrille såg ca 4 snöflingor igår kväll efter bion i örebro. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
fasen vi vill ju också ha snöö. taskmörtar. nä elin_n du får skicka ett paket på posten till mig med lite snö ;)
då kan du passa på och skicka till mig med. =) Mullrarna skulle bli superglada.

Gaahhh, ni kan få min snö om ni vill. elin ville ju ha kvar sin. Jag vill inte ha någon snö. Säg bara vart jag ska sända den.
Audiatur et altera pars
Linköping tack :P
Lindesberg. Tack. =)

Sjuttsingen också. Gubben bara blå vägrar att jag skickar iväg våran snö. Han vill ha den kvar säger han. *morrar lite*
Är ju i alla fall jag som får skotta. *mutter*
Audiatur et altera pars

#9, #10 Kan väl dela med mig lite då =)
Ett paket till Linköping och ett till Lindesberg är på väg =)
Det blir bra det. =)
Usch, vi har fått massor av snö idag- BLÄÄ!!

#17: Vi med. Gubben har startat skotern så han är ju glad i alla fall. Tur man älskar honom så mycket annars skulle jag gå ut med värmepistolen och jaga ner elendet till de som vill ha den. Jag vill inte ha snö 
Audiatur et altera pars

tycker det var mysigt så länge det var snö, men nu är det töööö i Visby
Oj vad snö vi har nu kl 2 på morgonen, vi gick hem från en fest och vi har säkert 2 decimeter snö. =)
Illrarna fick följa med mig ut en liten stund när jag kommit hem och oj vad de gillade det.. De grävde som bara den. =)))

#20 mysigt för dem med en liten nattpomenad då sover de gott inatt!

Vi fick 20 cm snö igår kväll och har fått ytterligare 20 cm snö under natten.
Jag är uppe nu för att jag egentligen skulle bort över dagen. Men det är ju bara att glömma. Finns inte en plogbil i sikte. Motorvägarna är säkert ok att köra på, men frågan är hur sjutton jag ska ta mig ut till den vägen, flyga? Det är nog bara att pallra sig tillbaka ner i sängen och glömma bort en hel dag hos vänner…bläää för snö !!!

Här är det också ca 2 decimeter snö och det snöar just nu med =)
Synd att man har sådana fagisar till husdjur, dom hatar snön men jag ska försöka få ut dom lite idag iaf. Har ju mitt knä att oroa mig för också men en liten sväng på gården klarar jag nog =)

Japp här snöar det fint hela natten. usch.
Audiatur et altera pars
all snö är borta…hade brutal storm hela natten! Tror banne mig att stormen nu var värre än förrs veckan! trodde taket skulle flyga av! och självklart regnade det oxå…suck…så nu e vi tilbaka på noll igen : snölösa!

Her i Oslo-området er det kommet så mye snø i det siste at vi ikke vet hvor vi skal gjøre av alt… bare igår snødde det over 10 cm! Så idag skal jeg ta med Speedy og Arinya ut en tur i snøen.

jag vill inte ha snö nu… ska ju flytta då är det jobbigt med snö.

i fredags kunde jag springa runt i uppvikta jeans och skjorta och leka med lucifer på en stor gräsplätt vid hamnen och jag badade fötterna….

#28: Vart bor du? I medelhavet?
Audiatur et altera pars

grand canaria ;) haha nej, faktiskt inte, håll i er nu, jag bor längst nere i skåne, mera exakt i hålan ystad ;)

#30: Annars lät det troligt med grand canaria tycker jag. Fuskigt i alla fall. Usch för snö.
Audiatur et altera pars
nä men åsa vi ska ju vara glad att snön är här. Då har ju illrarna något och leka i utan att de blir nersmutsade. =)) du får gå ut med de i morgon och så får de leka av sig. =)

Åh här bara snöar och snöar det =) Roligt, roligt!! Men tror inte jag tycker det är lika roligt imorgon när jag ska ta mig till jobbet hehe.

#32: Vi har varit ute i dag också. Men visst de är glada och jag försöker verkligen glädja mig för mina illrars skull och min gubbe och mina barn. Men jag vill inte ha snö. 
Audiatur et altera pars
Ja, nu har vi varit iväg och hämtat chrilles bil så han har när han ska iväg till jobbet i morgon. Det var så illa att vi fick skotta fram den. =)) hihi Tog riktigt lång tid.

31# haha. och jag som vill ha snö :/ byta? :D men då ska jag ha ambra också ;)
34# du fårdet att låta som en begravning :P

DET ÄR ETT LITET LAGER SNÖÖ :D
nu har det precis börjat att snöa här tråkigt nog

#36: Va?
Min Ambra
nehe, då står jag nog ut här i snön
Jaja, kanske inte en begravning, men nästan. Jag bor verkligen i fel land. Jag skulle bo i spanien eller något sådant. ;-)
Audiatur et altera pars