Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 3894 ggr
LeeLoo
0

ÖB ( i Visby ialf)

Överskottsbolaget

Hunddyna  i fleecematerial 70 x 45 cm 49:-

Katt-toalett hygenisk med tak 99:-,

Transportbur 125:- eller 175:- beroende på storlek

Katt-tunnel 39:-

tror jag ska kika där imorgon, man vet aldrig.. ibland kan man hitta nått bra!

DEBBY
0

tjena var på öb i nybro igår och köpte den större transport buren och så en lektunner till busarna och fler kattlådor för dom var lite mindre så dom tar inte så stor plats i burenSkrattande ha det gött eme

Smex
0

man kanske skall gå och shoppa.. =)

Faxlin
0

Ska in och kolla på deras kattlådor i dag. Mina bajslådor har fått ben tror jag. ;-)
Ska införskaffa en ny fin för 29:- om de har någon kvar.
Risken är väl att man blir lite sjuk av att se alla grejerna där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guteillern
0

Bra tips, det blir en tripp till Visby, för att se om ÖB här har små toalådor och annat som kan passa till bilburen. Mellanväggen som följde med (plast) verkar lite klen att fästa hängmattor i, när illrarna väger runt 1½ kg. :-) /Ammi

DG
0

Jag har köpt katttoalatten och sen en hundkudde från ÖB :)

LeeLoo
0

aha vad roligt, ni har varit där redan!!

#4 Ammi när ska du in till stan? Ring om du vill komma förbi, dessvärre så jobbar jag imorgon men är ledig på söndag. Ska ha lite kalas då, men har tid före eller efter det…Flört

*L*
0

Kan ni lägga in bilder på sakerna?

Faxlin
0

haha, ja jag vet inte om bajslådan är så mycket att ha bild på. Fast jag kan lägga in den om ni vill.
eller, nej det kan jag inte. För jag har fortfarande inte batteri i kameran. *morrar över mig själv*

Audiatur et altera pars

Guteillern
0

#6 Ja…vi var upp igår. Dom hade inga små toalådor i Visby, men vi köpte ett rör… Det blev poppis när vi kom hem!

humm, ska den inte vilja komma upp???

Guteillern
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Illrarna gillade röret, rymligt och prassligt

Guteillern
0

Jo, röret är alltså katt tunneln som ÖB säljer…

Guteillern
0

…och en sist bild på leksaken. /Ammi

Madde
0

Hoppas att du kan få upp kort snart. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Guteillern
0

Försöker väl lägga upp bilden (#9) i en ny kommentar istället…

Madde
0

Gick fortaren än jag trodde. =))) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Falo]
0

#14: illern närmst kameran på bilden ser ut att vara MYCKET fin!!! Jag blir nyfiken på vart den kommer ifrån, PM:a mig gärna om du inte vill skriva ut det här.Glad

Guteillern
0

#14 Carola hälsar och tackar! Det är Karma's Kotetsu, hennes egen uppfödning, u. Fylkas Stella e. Dunderklumpen Baloo (Veronicas). Vill du ha mer info, kan du nå Carola på iller@gotland.com

/Ammi

Guteillern
0

Åsa: Det är Quassi på bilden i #12.

Faxlin
0

#18: ohh, vad fin han är. Min lilla skyddsling.

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

hur funkar transportburarna från ÖB??

Ferret.YinniZ
0

och va är det för mått på dem?

Faxlin
0

Jag tyckte de såg lite för plastiga ut för att ha iller i dem. Men som katt transportbur verkade de helt okej.

Audiatur et altera pars

Guteillern
0

Ferret.Yinniz: Hej! Jag skulle nog föreslå att du köper en transportbur av klarferrets. Då får du en kvalitetsbur som räcker länge.

Det dom hade (ÖB i Visby iaf) var transportväskor och jag skulle inte känna mig säker på att mina illrar fanns kvar i väskan, om jag fraktade dom i en sådan.

/Ammi

Ferret.YinniZ
0

okej! ja! bur köpet av anna-carin är nu bestämt=) jag täntke abra kolla lite på andra mått och så där:P jag reser ganska mycket och vill då ha en riktigt bra bur för illerns säkerhet… den här får jag för ett mycket bra pris=)

Nettan
0

Idag har jag varit och köpt två tunnlar på ÖB. En ska Falo på forumet ha och den andra kastades snabbt ut på vardagsrumsgolvet. Den blev riktigt populär, det prasslades och rullades i den där tunneln en bra stund. När ena slutade kom nästa och busade. Den kan jag rekommendera.

Ferret.YinniZ
0

okej! ja..jag ska nog  köpa en sån:D bilig är den ju ox´å:D

någon som har testat den dr kattlådan med tak??=)

[Falo]
0

#25: får se hur lång tid det tar innan Tengil växt ur det röret ocksåGlad

Guteillern
0

#26 Dom är rätt OK…fast vi använder inte våra. Tycker det är enklare med en vanlig kattlåda. /Ammi

Ferret.YinniZ
0

#28 okej=) är de svåra att göra rrent å så eller?=)

klarsferrets
0

#10 Sådana skulle jag vilja till min Gusgus då ahns nu stinker ja ni vet okasterad o inte har tid att använda axe heheh.

dom såg hel fräna ut kostade dom mycket ???

SÅG ATT PRISET VAR UTLAGT FÖRLÅT

LeeLoo
0

#14 haha, ser det! wow! Uppsakttat ser jag! Flört vad fint det blev!!

bnoffan
0

De där tunnlarna såg ju toppen ut! Synd bara att öb:s inte ens har byggt lokalen som de ska hålla hus i så småningom… =/

Guteillern
0

#29 Nä, bara latheten…man måste böja sig och putta upp luckan (om man har den i) för att se om det är dags att göra rent.  /Ammi

Ferret.YinniZ
0

jaha…okej! ja..just luckan hade jag nog tänkt att ta bort..tror jag:p
jaja..vi får se=)/Helena

Guteillern
0

När vi var i Visby2a advent, passade vi på att ta en sväng på ÖB. Hittade denna katt toa för 39:-.

Guteillern
0

En bild från långsidan. Det är en liten rundad lös kant, som går att ta bort  och ena kortsidan är lägre. Spade medföljde.

LeeLoo
0

#36 kanonbra ju!

sarae
0

oj det va billigt för de lådorna! Tros jag har en trekantig låda från samma tillverkare! kul! Du såg inte om de fanns i rött ;)

Faxlin
0

Jodå Sara de finns i rött, med en beige kant. och en beige spade. Åtminstone här i Gävle. ;-)
De är verkligen smarta och snygga. Och så är det rejäl plast i dem inte så där mjuk och ranglig.
Hoppas att de finns kvar när man ska in nästa gång. För som sagt var, de var jättemysiga. Ja för att vara en bajslåda då.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

hmm, ska tillägga att det var vinrött kanske. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ÅÅhhh då e det ju samma som jag har (fast min e trekantig) de matchar ju lägenheten perfekt hehehe….jaha nu blir det tur till ÖB!

Smex
0

ÖB har blivit så mycket bättre nu när dom har börjat sälja lite djursaker också =)

Faxlin
0

#42: jag är fortfarande så less att jag inte hann på deras tunnlar. *morrar lite* Deras lätterställning grämer jag mig också över. men den försvann från en dag till en annan.

Vi har faktiskt köpt ett regntäcke till den ena ponnyn där. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

har varit på ÖB idag å roffat år mig de sista röda lådorna de hadde…så det blev 2 stora å en liten…super snygga..men jag hade gärna velat ha fler …suck..

hur sjuk är man om man är överlycklig för dessa låder? myser bara jag ser dem…söka hjälp kanske?

Velsan
0

ni har inte sett de snittsiga bäddsofforna för djuren på rusta? ;)

trinety
0

Ja det finns mycket grejer på öb och på rusta oxå

[tiiia]
0

#45 är inte de till för småbarn?

Faxlin
0

#47: Nepp de är i alla fall placerade på djuravdelningen :-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#45 nepp dem har jag nog missat..

Faxlin
0

#50: De är ju jättefina. ;-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

jaha var det en sån, kanon ju! Då har jag sett den förrut i nån annan tråd men inte fattat att det var en djursoffa..

UlrikaD
0

#51 Vad kostar en sån soffa?

Nu har de fått in nya såna kattlådor för 39kr på ÖB i Göteborg iallafall. Inhandlade två stycken blåa igår.

sarae
0

# stoppa mig om jag får för mig att köpa fler sånna rikki! har så många här hemma att jag vet inte vad jag ska ställa dem

UlrikaD
0

Sarae: Ställ dem ovanpå varandra vetja!Räcka ut tungan Våningstoa!

Fast det är ju och för sig lite mer ekonomiskt ifall du inte behöver köpa några fler. Jag planerar lite framåt jag just nu.Flört

Faxlin
0

Va fuskigt, har alla ÖB butiker förrutom min kvar saker som passar till illrarna? *morrar lite*

Audiatur et altera pars