iller
Hej jag skulle vilja veta om det finns någon i Motala eller Närheten av Linköping eller Norrköping som har iller och om man skulle kunna få träffa denna person eftersom jag vill träffa en som har iller och se om jag har var som krävs innan jag köper en.
Snälla svara :)
Mvh sandra
Hej! Jag bor i Linköping (Malmslätt) och har en pastell kille på 8 månader. Jag är även i 2 v illervakt åt en tjej på 5 år.
Du är välkommen över på en fika och se hur vi har det :)
Hälsningar
Pernilla 070-3645652

Ok vore jätte kul. Just nu har jag ingen broska, men nu vet jag i alla fall att det finns någon :D

Sådana här trådar gör mig så otroligt glad. Det här är en av anledningarna till att forumet startade. Att kunna hjälpa folk. Och det är verkligen så underbart att så fort någon vill få kontakt med någon i sin närhet med iller, så dyker det upp minst en som kan erbjuda sig att öppna sitt hem för att dela med sig av sina erfarenheter och ge möjlighet till att träffa illrar irl.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är trevlig när man bemöts så som man vill bli bemöt ^^. Mycket snällt för en som är ny på denna forum ^^. Tackar
Va kul att du hittade hit! Ser att du redan hittat någon att besöka :) lycka till!

Tackar ^^
0# Eftersom det faktisk förekommer att illrar kan bitas, trot eller ej
, så kan mycket kunskap om detta hittas bland Kunskaps Trådarna så läs med fördel tråden KT Bitträning.
Dessutom händer det att vissa illrar har svårt att hitta till toalådan och även kring detta finns en bra kunskapstråd som heter KT Lådträning
Sen finns naturligtvis en massa annat bra att läsa bland kunskapstrådarna om t.ex. kastrering, sjukdomar, bästa toalådorna/toamaterialet, foder, illersäkring av hemmet osv. osv.
Så mitt bästa tips är att ta en dag att botanisera bland trådarna under fliken "Kunskaps trådar" så kan du få svar på de flesta "nybörjarfrågor" som kan dyka upp. Alla har vi varit nybörjare nån gång 

Har läst massor om iller på internet och varit på biblioteket. Många sidor har jag läst, så bakgrundsfakta kan jag, nu är det bara hur man tar det ut i verkligheten och hur man använder de kunskaper jag läst mig till^^.