Allt ska bort!
Hej alla illerälskare!
Det var ett tag sen jag var här inne men det har ju sin förklaring.. "jag orkar inte"
Iaf jag har varit uppe på vinden och städat och sorterat allt jag har där uppe "rätt mycket"
och jag klarar verkligen inte av att se pälsarna grejer bara ligga där så jag har bestämt mig att he iväg allt ihop (få saker ska vara kvar Stacys bädd tex)
Bättre att grejerna användas och gör en annan iller glad än att stå på vinden, och att jag ska få ont i mitt hjärta varje gång jag går upp dit, att få vara ledsen och i flera dagar efter jag varit upp på vinden är inte alls kul.
Jag orkar inte med det länge det är så himla tungt och det gör ont.
Stacy och Honney skulle nog inte vilja att sakerna bara ligger,
Dom skulle nog vilja att en annan iller nånstans i världen ska få vara lycklig med deras grejer att dom åtminstone används (samlar damm gör dom inte för det är plast över allt "Vill förvara dom ordentligt")
Kommer fortfarande inte vara har inne så mycket så det är ingen ide att skicka pm för det kan ta veckor innan jag kollar dom.. bättre att ni mailar mig den kollar jag varje dag
dom har 3-4 dagarna kommer jag kolla tråden men det lär inte bli så fota så det skadar inte om ni skriver i tråden mel bä'ttre om ni skriver via mail om ni vill ha snabba svar
//Mvh Liinda

Förlåt att jag skriver i din tråd. men vad är det för saker du säljer?
har mejlat dig hehe

#1 Det är ingen fara =)
Allt från
toalådor
leksaker
rör
fraktbur
hängmattor
kläder'
illergidis
med mera
vill haaaaaaaaaaaaaaa hehe…
Har du några selar?
Vad är det för kläder?
Pris?
Sara

vad är det för fraktbur?

bilder kommer måste bara upp på den hemska vinden först åter kommer =)

#5 hade bara 2 selar och dom vart sålde för långe sen =) så tyvärr

Leksakerna är slut nu
*toalådor
*Leksaker = SLUT
* Rör / illermotorväg
* Fraktbur
* Hängmattor
* kläder'
* illergodis

är fraktburen en atlas 30 eller 40?

Finns sakerna kvar?

rören är bokade.