OT bärsele.
kanon att ha ute på promenader! Piercad mellan brösten? crazy… ;)

jag tänkte mer på hemma när hon vill se vad jag grejar med "däruppe" liksom. men det kan vara skönt och slippa blöt iller innanför jackan också :P
haha va gulligt! hade en sån till min första iller eftersom hon inte ville gå själv… ;)
Ja den var ju supersöt. Har du sytt den själv???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4 jo jag har sytt den själv. tack typo.

Jag har en liknande sak. Fast den går att dra igen med dragkedja och jag har inte gjort min själv ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#6. aha, är det en ryggsäck du talar om? ;)

#8: Nepp det är en väska för magen liksom ;-)
Audiatur et altera pars

#10, smart där ;D
#9: Jo, men du kan ju göra en till och så tar du mått och allt sånt och så massa kort och så delar du med dig till oss som blev intresserade. =)) är ju perfekt och så kan man göra det billigt för sig. =)

#12. det är väldigt enkelt. man syr en fyrkan på en annan fyrkan och så två "snören" att hänga fast den med. ;)
Fast en artikel vore ju inte fel. =) *Blink* *blink*

#14 men jag är för modest för att göra en artikel om det. 
Nu är jag nog rätt trött. Modest??? hehehe har du lust och förklara hur du menar. =)

#16: Modest= blyg hihi
Audiatur et altera pars
jaså, se där. =)) men vi kan hjälpas åt. =)) Får jag bara lite bilder och lite stödord så har vi oss en artikel. =))

men då. jag har inga bilder. plus att den inte verkade så poppis ändå. :P haha

#19: Tycker inte din iller om den? Jag tycker den är skithäftig. Men är ju liksom inte så praktiskt lagt liksom så jag syr dem själv. jag fuskar och betalar 500:- för min;-)
Audiatur et altera pars

#20. sådär. kanske var hon för busig när jag försökte presentera den. och nu sover hon.
500spänn. njaaa. då tar jag hellre gamla saker och syr ihop något. det får liksom bära eller brista. :P haha.

#21: haha, men du får testa när hon inte är så upptrissad då. ;-)
Audiatur et altera pars

#22, precis. när hon är sådär jobbigt nyfiken. :P

vilken söt TyraBanks, skulle vara bra att ha på konsum då jag försökte att trycka ner Milly i fickan men hon vägrade…Kanske hade varit lättare med bärselen, när man ska smuggla in!?

#24: garanterat så kan man dessutom sätta jackan utanför. ;-)
Audiatur et altera pars

#24, tackar.
haha, har funderat på att ha med tyra till affären efter promenad och sånt, men det är nog inte poppis hos någon. :P

#25 a smart!
#26 äh, skit i poppis. Bara man har dem gömda & absolut inte låter dem komma ut. Då funkar det nog!

#26. jag får kolla någon gång. ;)

#27: Ja men sedan är det den där biten med att inte komma ut.
Jag hade Snoddas med mig in på lilla konsum utanför Kramfors. Och han vaknade självklart till och smet upp. Kommer fram uppe i halsen på mig.
Framför mig i kassan står byns gnäll tant. Hon skulle alltid ha hjälp. Gå före i kön för hon var så dålig. ha hjälp att packa kassen för hon var så dålig. Och med alla vilja i världen kan jag inte göra något sa hon jämt. Då Snoddas dök upp unde hon faktiskt både springa, plocka i varorna, springa igen. Bära rullatorn genom dörröppningen medans hon höll upp dörren och ner på backen och halvspringa hem ;-)
Kan bli pinsamt. ;-)
Audiatur et altera pars

#29 haha! Javisst, är inte meningen att förespråka att man skall ta med sig sina sällskapsdjur på Konsum. Men jag skulle aldrig vilja koppla min iller utanför som man kan göra med en hund. Så det har som sagt hänt att vi slinker in på affären en snabbis. men det händer väldigt sällan! 
#30 har gjort samma sak ;) ner i väskan bara… ;)

nemen herreguda ni mig va sött!

omg! Det kan man kalla ösregn!? Öppnade sig himlen, eller vad?