OT-Thailändska Illrar
Va gulligt sneda ögon, diska och laga mat och…. Undrar om det finns
ja det hade ju kanske vart något…hmm undrar hur deras stam ser ut? Men mr twisted…du har ju erfarenhet av sådant..kan inte du komma med lite info?

Va… tack… HeHeHeHe….

Allvarligt, finns det illrar i Thailand?
Då bör de komma från USA eller något misstänker jag. Och är det så är frågan vad de har för linjer.
Har för mig att jag pratade med någon i Asien förrut en gång på msn om just iller. Och att det fanns sådana där. Tydligen friskare än våra där hon bodde. Men att få hit dem skulle inte bli billigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Undrar hur man gör me papper och sånt då…. arbetstillståndet…gäller det även när dom parar sig då ??

#4: Pappersexersisen är nog omfattande i alla fall. Och mycket dyrbar.
Audiatur et altera pars

Jo men det e nog ren linjer…. men kostsamt…. finns det inget närmare land som man kan hämta från ?? England eller nått ?? Dom kan nog inte laga mat och sånt men endå *ASG*

Finns ytterst få illrar som kan det ;-)
Audiatur et altera pars

Hmmm. Jag förstår ingenting av det Mr_twisted har skrivit här…är jag så trött eller? Arbetstillstånd? Diska och laga mat? Va? hehe hajjar inte

Jag läste om japanska illrar i alla fall. De heter Shiroitachi

#8 ingen fara inte jag heller *ASG*

#4 men vilka länder finns det här runtom kring tror du ?? Är inte så novis på detta… men det hade varit intressant att veta !
Länderna i europa verkar rätt körda..har tröskat igenom stamtavla på stamtavla och de flest leder illbaka till ferpharm

#11: *Asg* Du frågar dig själv. ;-)
Audiatur et altera pars

opppps ska nog ta en pause…

#14: Nej, men, jag såg ju fra memot att du skulle svara ju. Jag menar klart man måste svara när någon frågar något. Och är det en själv som frågar sig själv så blir svarsplikten mycket större. :-)
Audiatur et altera pars
#3 min pojkväns moster var i thailand några månader o hos en familj fanns det en bur på gården där det bodde något liknande iller (hon känner ingen skillnad på illern o dess släktingar) som satt och skrek i buren för det åskade så fruktansvärt och den var så rädd!! Hemsk!
Sajtvärd på Iller.ifokus

På A svarar jag B…. och på B svarar jag….hm….. PASS

#16: usch det lät inte skojigt alls.
#17: Du ÄR sanslös. ;-)
Audiatur et altera pars

#18 men jag e född sån här… tyvärr… bra linjer e oftast inte dom normalaste… mycket vilt kvar du vet !!

.#19: 
Audiatur et altera pars

im back….hehehe

hmmm den här tråden dog…
nä då. =)) den är inte död än inte. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

en dödad tråd blir väl begraven av Åsa?
Och så illa har det inte gått för den här lilla tråden ännu..
e vis säkra på att tråden inte är död ännu? e den inte det så e den väl åtmisntonne i behov av allvarlig terapi

#25 jo den borde nog det

Då gör vi något åt den här tråden… vi röstar…. vem anser att vi kör på Knas tråden istället ??
Ja det blir nog rätt vimsigt när det är så många trådar och hålla reda på. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fast den tråden har ju också dött .-)
Audiatur et altera pars