illertillbehör..
på denna sida finns det bla fina illerburar.. vet ju att det är några som letar..

http://grand-prix.se/images/57063414.jpg
tex.. denna fina!

Fastnade länge där inne. Mycket fint hade dom. Och dessutom en vattenflaska som jag sökt efter ;-)
Tackar för tipset.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men vadå gnagare?? det stör mej lite

#3: det störde mig också kan ja erkänna. Fast jag ville låta er reagera själv. ;-)
Och tänk, det gjorde ni. hihi
Audiatur et altera pars

ja.. och det störde mig oxå! men, men de brukar ju kallas allt möjligt.. så jag blir liksom inte förvånad längre ;)
Jag reagerade direkt på att illerns saker låg under gnagare. Den som har gjort sidan kan inte vara speciellt informerad om vad som gäller. ;)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Nej inte mycket. Men det är väl så att de inte visste bättre. ;-)
Fast som försäljare av saker till just iller borde man vara mer informerad om vad det är för djur man säljer saker till.
Kanske inte så konstigt att det säljs gnagarstänger för kaniner till illrar på vissa ställen när vetskapen om våra husdjur är så liten.
Audiatur et altera pars

Men hur kan de göra så? gnagare?:O^^
#8: har väl med att de inte kollar upp fakta innan de lägger ut det.
Arkens Zoo, har också illersakerna bland gnagarna. När jag frågade varför (år 2000), påstod dom att det berodde på ett "datafel", efter att dom bytt programvara…Dom verkar inte fått ordning på "datafelet" ännu. *S*
#10: hihihi. jisses vad roligt det lät. =) vilken ursäkt.

haha, ja det där med datafel är ju behändigt att skylla på :-)
Audiatur et altera pars

något som är skojigt är ju att man kan göra sitt eget pussel & beställa. Kanske en rolig julklapp!? 

jag tycker inte att man ska köpa en bur till en iller, ska man för de första ha en iller ska man ha mycket plats och låta den springa fritt.

#14, tror nog de flesta här inne håller med (inklusive jag), men många här inne åker på utställningar osv. och behöver därför utställningsburar m.m..! tror ingen djurvän, och verkligen ingen här inne, har sin iller i bur! däremot finns det dom som har dom i bur på natten t.ex., och det finns det väl delade meningar om :P