iller kläder
vart kan man köpa svenska illerkläder nånstans? Jag är lite intresserad av att köpa kläningar och fina kläder till mina illrar men undrar vart man får tag på sånt? Någon schyst som kanske vet

Brukar mest vara engelska och amerikanska sajter som säljer sånt. De klär ju upp och ut allting, inklusive marsvin.
Tror inte det finns någon svensk sida faktiskt, fast någon annan kanske vet.
Svenska illrar är tillräckligt smarta för att krypa ut allt sådant som kläs på dem.
Med undantag för en värmande tröja när det är 30 minusgrader ute och meterhögt med snö kanske.

Håller med Ulrika där, har inte heller hört om någon som säljer kläder till illrar i Sverige. Men utländska sidor finns det en del på. Tror att amhs har haft lite kläder till dem, men hur de har nu vet jag inte tyvärr.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Aha det är så sant så dom kläderna jag har köpt på rusta o ö.b kommer dom ut ur
så jag hoppas det finns andra kläder som dom kan ha på sig!

Vad ska de med kläder till egentligen? Jag lovar, de kommer att bli liggande i en hög där illrarna släppt dem.
dom blir lite fina om tjejen skulle ha en kläning på sig! tänkte ja

#% att få först hitta ett plagg som en iller kan ha är svårt nog, att sen försöka få illern till att krypa ur den..well.. det är en konst så att säga..
Jag har alltid avskytt kläder på djur. De är djur, inte dockor eller någon accessoar.

Det går ganska lätt att sy egna kläder om man ger det lite tid =)

Jag ser inte heller någon anledning att ha kläder på djur. Visst har jag satt på dem något någon gång för att ta ett kort men sen har det åkt av igen, oftast för att de själva krypit ur det.
#9 Det var de jag tänkte göra me!

#10 har du en stor eller liten iller?
En klänning på en iller hehehe.

#13, nääääääääääääääää hahahahaha

Har även gjort lite olika tröjjor till dom
#13 Va gulligt! Ok var det svårt att sy dom?

#16 nej inte speciellt, visst var det lite pillande men bara man får till rätta måtten så går det bra =)
Sticka tröja till iller Beskrivning på en tröja att sticka själv
#18 Ok det kan vara bra att ha!
Vet någon hur mycket Price:£19.99 är? det är ifrån hemsidan www.ferretcouture.co finns det någon sida där man kan kolla upp priserna?
141,08 enligt valuta.se.
Kostymena till illrar var nog bland det fulaste jag sett XD
Kan du länka den sidan där man får fram hur mycket det kostar på svenska pengar?
#22: Du kan gå in på www.forex.se och jämföra olika valutor. Jämför pund och svenska kronor.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag kalkyrerade nog i dollar. Är från Amerika jag brukar handla då jag beställer något från utlandet
Sorry!
Ferret Couture funkar bra att beställa från fick allt i små söta paket. Om du köper en matchande sele till kläderna så kan du sätta selen ovanpå kläderna så sitter kläderna kvar så har du lite längre tid på dig att ta kort 
#19: Kollade vad 19,99 pund är i svenska och det ligger på 236kr
Ganska dyr tröja för en iller måste jag säga.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#26 ja man får oftast passa på att handla då valuta är låg =)

Ett tips är att kolla ebay det är som tradera, har själv handlat lite iller saker där och det finns otroligt mycket =)
#26 Det var en kostym. ändå är det dyrt tyg
#28 tack för det bästa tipset fanns ju hur mycket som helst ju!

#30 ja det finns både kläder och leksaker. även rör och klätterställningar finns =)
vem var det som sydde egna iller selen med vingar och annat fint på?

#32 hannaM