Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 290 ggr
Sara
0

Toarulles kul!

Funny fick en tom toarulle att leka med en stund idag… Efter mycket bus, bitning och poppande kommer hon på att det är ett hål i rullen.

Å vad gör man med hål? Jo, man stoppar in huvudet i det för att kolla om det möjligtvis finns nått kul där. Sen kommer man på att det är lättare att få in huvudet än att få ut det. Skrattande Ut kom hon iaf efter jag fått tag på henne men det var en sur iller som gick å la sig i byrålådan. Fy för mamma som ger mig en så dum leksak!

Sara

Tina-A
0

Hahahahahahah!!! Gud vad jag skrattar nu! Kan se hennes min framför mig! Hahah

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Smex
0

naaawww… vad gullgt. Det är samma sak med mina pojkar och min karls arbetshandskor. Dom springer runt med sina huvud i den och för den framför sig hela tiden.

Velsan
0

Tydligen ska illern kunna kvävas i toarullar, även fast det är ett hål i andra änden.

Sara
0

#3 Usch då! Bara leksak när matte ser på då För kul hade hon med den innan hålet blev upptäckt.

Sara

Guteillern
0

Toa och hushållsrullar är kul leksaker. Det man bör göra är att klippa upp dom längs med. Då kan illrarna inte fastna i hålet.

/Ammi

Theres
0

hur små illrar har ni? :P
Melwin har försökt få in huvvet i detdär hålet flera gånger…men han kommer inte in…han kanske använder fel teknik :D

golf.ifokus.se

Mr_twisted
0

Haha då ska ni se när Ferdinand lekte me en bal med hela toapapper…. fanns inte en rulle som va hel och hela lägenheten låg det toapapper i…. jag va så däe lycklig när jag vaknade på morgonen *ASG*

leo-
0

3# samma effekt som en dykare med snorkel, är den för lång så försvinner inte utandningsluften utan man andas in den igen.

Faxlin
0

#7: haha, ja jag kan tänka mig att det inte direkt var så där jätteskojigt. men tänk vad roligt han haft. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

#9: Jo det kan du ge dig på att han har haft….. häromdagen när jag kom upp hade han lyckats kraffsa upp dörren te det skåpet jag har hans godis i…. obsavera HADE hnas godis i…. numera ligger det….där och där och där och här och….. Med andra ord överallt… där det går att gömma så inte pappa hittar det… Hmmmm undrar varför min iller e så fet ?? *ASG*