Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 305 ggr
Theres
0

Snyggt move?

ViktorMarina
0

ååhh, gaahh, blir så irriterad att jag inte tänker säga så mycket mer.. *frispel*

Nettan
0

Ja man brukar ju säga "från barn och idioter får man höra sanningen". Jag tror inte att hon är ett barn åtminstone ;-)

ViktorMarina
0

hahaha, tack Nettan, där satt den :D hoppas någon kan hjälpa illerstackaren till ett bra och rätt hem! usch vad vilsen illern ska känna sig, när ägaren inte verkar veta alls hur hon ska handskas med stackaren :(

sarae
0

ja finner inga ord….morrar bara lite argt…lika bra att jag e tyst annars blir jag tvungen att stänga av mig själv…

Bara en fråga…när skall uppfödare, farmare och dylikt börja ta sitt ansvar???

Faxlin
0

Jahapp. Jag vill inte gärna bli avstängd så jag tiger som muren. Hemlis Det jag vill säga skulle verkligen få mig själv att stänga av mig själv.

Men allvarligt hoppas jag det finns någon som vill rädda denna lilla stackare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

hmm hur blir det då Åsa…då får madde stänga av oss båda va? för om du stänger av dig så kan inte du stänga av mig å vice versa ;)…bäst att vi e tysta

[tiiia]
0

Så ruskigt illa. vad tänkte hon egentligen? köpte den för att den var ball. herrejösses. hajar är också "balla" men inte faan köper jag en sån och lägger i badkaret…

Theres
0

Det räcker med att säga: "Gah Förvånad"… det beskriver allt :D

golf.ifokus.se

sarae
0

#7 är du säääääker på det?

I Curitiba i brasilien så var det en kille som fick en krokodil unge(jacaré va nu det e på svenska)i present av sina kompisar som varit ute i träskmarkerna. Häftigt tyckte dem, så han fick bo i badkaret..men sen insåg de att han faktikst blev stor å hade rätt vassa tänder så en natt smög de iväg till stadsparken å släppte ut honom i den lilla sjön som fanns där. I denna del av brasilien finns inte krokodiler naturligt..så gissa om folk blev förvånade när det började dyka upp rester efter stora döda djur….kan tillägga att i denna damm hade de små svanar som barnen fick åka runt i på sjön…inte helt olycks fritt om man säger så! Folk klurade i flera år hur sjutton krokodilen kommit dit, tills en dag någon skickade in ett anonymt brev till tidningen med hela historien…som sagt….kanske bättre att tänka efter före??

Smeagol
0

hm..anonsen var borta. Är de någon som kan säga vad de handlade om??

sarae
0

Nån som köpte en iller för att den var "ball" men insåg att den krävde för mycket jobb

Smeagol
0

Ja ha. mysko att ofta många annonser som får kritik här brukar försvinna snabbt--